na co patrzy mężczyzna? :)

1. Data: 2003-02-21 12:44:27

Temat: na co patrzy mężczyzna? :)
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Korci mnie, zeby zadac to pytanie. Ja wiem, ze w wielu gazetach to sie
pojawia, ale ciekawa jestem, co na to grupowicze(czki).
Na co przede wszystkim i od razu zwraca uwage mezczyzna, gdy widzi jakas
kobiete po raz pierwszy? Na co patrzy najpierw? No, nie wiem, wlosy, oczy,
usta? Nizej...? Jeszcze nizej...? :)
Co sie panom rzuca w oczy na pierwszym miejscu?
I moze jeszcze cos takiego: czy jest jakas, ogolnie mowiac, "niezadbalosc",
ktora potrafi zdyskwalifikowac kobiete w oczach mezczyzny od razu, z
miejsca? Np. no, strzelam, bardzo tluste wlosy?

Kruszynka
(dociekliwa dzisiaj)
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-02-21 13:11:11

Temat: Re: na co patrzy mężczyzna? :)
Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <b356u4$qh0$1@nemesis.news.tpi.pl>, l...@w...pl says...
> [...]
> usta? Nizej...? Jeszcze nizej...? :)
> Co sie panom rzuca w oczy na pierwszym miejscu?

1. Twarz i rece
2. dekolt i biust
3. biodra i nogi
4. posladki

> I moze jeszcze cos takiego: czy jest jakas, ogolnie mowiac, "niezadbalosc",
> ktora potrafi zdyskwalifikowac kobiete w oczach mezczyzny od razu, z
> miejsca? Np. no, strzelam, bardzo tluste wlosy?

1. Poplamione (trwale) ubranie
2. Brudne rece, paznokcie itp.

K.

1. Data: 2003-02-21 13:15:31

Od: Evik <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka <l...@w...pl> wrote:
[...]
> I moze jeszcze cos takiego: czy jest jakas, ogolnie mowiac, "niezadbalosc",
> ktora potrafi zdyskwalifikowac kobiete w oczach mezczyzny od razu, z
> miejsca? Np. no, strzelam, bardzo tluste wlosy?

No to wypowiem sie w imieniu mojego kolegi, wg ktorego taka "niezadbaloscia"
jest u dziewczyny/kobiety palenie papierosow. Nie znosi tego zapachu i
wogole sobie nie wyobraza ;) Juz sie nie dopytywalam czego ;)))

Pozdrawiam,
Evik

1. Data: 2003-02-21 13:27:27

Od: Seva <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka <l...@w...pl> napisał(a) w wiadomości

> Na co przede wszystkim i od razu zwraca uwage mezczyzna, gdy widzi jakas
> kobiete po raz pierwszy?

W kolejności: usta, oczy, stopy (buty), dłonie (paznokcie), włosy.
Oczywiście to na co dzień, bo są też wyjątkowe miejsca typu basen, plaża,
gdzie uwagę mogą przyciągnąć inne "argumenty".
:-)
--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
[Moja strona] --> http://www.seva.sotiko.pl

1. Data: 2003-02-21 13:33:29

Od: Seva <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Evik <e...@p...wp.pl> napisał(a) w wiadomości

> No to wypowiem sie w imieniu mojego kolegi, wg ktorego taka
> "niezadbaloscia" jest u dziewczyny/kobiety palenie papierosow.

Tak jak u mnie. Dyskwalifikacja. A poza tym stary, wyglądający na
wczorajszy makijaż.

1. Data: 2003-02-21 13:33:43

Temat: Odp: na co patrzy mężczyzna? :)
Od: "Dan" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Nogi
2. Pośladki
3. Brzuch
4. Piersi
5. Twarz
6. Włosy
7. Dłonie
8. Ubranie

Oczywiście kolejność może się zmieniać w zależności od przypadku.... ;-)

1. Data: 2003-02-21 13:42:29

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka wrote:

> Na co przede wszystkim i od razu zwraca uwage mezczyzna, gdy widzi
> jakas kobiete po raz pierwszy? Na co patrzy najpierw? No, nie wiem,
> wlosy, oczy, usta? Nizej...? Jeszcze nizej...? :)

1 - twarz
2 - włosy
3 - nogi
4 - tusza ;-)

> I moze jeszcze cos takiego: czy jest jakas, ogolnie mowiac,
> "niezadbalosc", ktora potrafi zdyskwalifikowac kobiete w oczach
> mezczyzny od razu, z miejsca?

1 - papierosy
2 - "pulchność"

J.

1. Data: 2003-02-21 13:55:49

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy pulchność uważasz za niedbałość?
Kasia

1. Data: 2003-02-21 14:20:06

Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. pisze:

> 2 - "pulchność"

Bzdura, panie Anonimie.

Jubal

--
[ Miros/law L Baran, baran-at-knm-org-pl, neg IQ, cert AI ] [ 0101010 is ]
[ BOF2510053411, makabra.knm.org.pl/~baran/, alchemy pany ] [ The Answer ]

Military justice is to justice what military music is to music.
-- Groucho Marx

1. Data: 2003-02-21 14:24:26

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ktora potrafi zdyskwalifikowac kobiete w oczach mezczyzny od razu, z
> miejsca? Np. no, strzelam, bardzo tluste wlosy?

no akurat byl wczoraj w TVsondaz uliczny a potem podsumowanie.
bezapelacyjnie wygral biust :))) widoczny...
dalej to juz szly inne , typu: ladna buzia, nogi itp
Generalnie faceci glownie zwracali uwage na urode kobiety.
Natomiast w druga strone , jak kobiety wypowiadaly sie na temat panow, to
niekoniecznie wyglad zewnetrzny, bylo cieplo, opiekunczosc, poczucie
bezpieczenstwa, romantyczny. Z cech fizycznych wiekszosc pan podawala:
zgrabna pupa.

Jola L-L

Odp: cienie do powiek
power bike