Enarenal zamiast acurenalu

1. Data: 2006-04-24 08:41:31

Temat: Enarenal zamiast acurenalu
Od: "Janusz" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Acurenal i enarenal należą do tej samej grupy leków. Czy można stosować
tańszy enarenal zamiast acurenalu?

2. Data: 2006-04-24 09:15:35

Temat: Re: Enarenal zamiast acurenalu
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 24 Apr 2006 10:41:31 +0200, Janusz wrote:

> Acurenal i enarenal należą do tej samej grupy leków. Czy można stosować
> tańszy enarenal zamiast acurenalu?

To nie jest ta sama substancja.

To troszkę tak, jakbyś zapytał, czy można stosować tańszą bezołowiową 95
zamiast droższej 98, bo obie należą do tej samej grupy (znaczy benzyn).

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

3. Data: 2006-04-26 18:01:03

Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz" <j...@p...com> napisał w wiadomości
> Acurenal i enarenal należą do tej samej grupy leków. Czy można stosować
> tańszy enarenal zamiast acurenalu?

Możesz. Tylko Acurenal stosuje sie 1x na dobe a enarenal 2x. jezeli masz ten
lek przepisany z powodu nadcisnienia to wiedz, ze enarenal ma silniejsze i
"gwałtowniej" obniza cisnienie tetnicze krwi. To tak w skrocxie bo jest
jeszcze kilka niuansow i o takiej zmianie powinien zadecydowac lekarz.

4. Data: 2006-05-01 10:17:48

Od: "news_tpi" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Coś mi tu nie pasuje !! Skoro Enarenal ma silniejsze działanie i jeszcze
dodatkowo "gwałtowniej" obniża ciśnienie to dlaczego trzeba go brać 2x
więcej ??
Pozdrawiam
Robert

5. Data: 2006-05-02 12:42:08

Od: " arti" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

news_tpi <t...@p...onet.pl> napisał(a):

> Coś mi tu nie pasuje !! Skoro Enarenal ma silniejsze działanie i jeszcze
> dodatkowo "gwałtowniej" obniża ciśnienie to dlaczego trzeba go brać 2x
> [...]
Bo działa krócej.Wszystko prawie co działa w medycynie szybko mocno a krótko
nie jest dobre w przewlekłej terapii.

6. Data: 2006-05-02 17:21:06

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 2 May 2006 12:42:08 +0000 (UTC), arti wrote:

> Bo działa krócej.Wszystko prawie co działa w medycynie szybko mocno a krótko
> nie jest dobre w przewlekłej terapii.

Ta. A enarenal właśnie działa krótko i mocno, tak? :>

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
Tylko uogólnienia mogą tworzyć naukę, nie pojedyńcze fakty.
/Claude Bernard/

Problem z bólem jądra
Citrosept a leki na nadcisnienie
skierowanie na PSA
szczepienie przeciw żółtaczce, a przyjmowane leki
Leczenie kanalowe a krwiodastwo