Energizujace ?

1. Data: 2005-11-03 10:20:53

Temat: Energizujace ?
Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
W jaki sposob podladowac akumulatorki ? Odkad slonca jest troche mniej i
ogolnie tak zimnawo to spie dluzej... a przez caly dzien, mam ochote wypic 4
kawy. Tzn. jedna rano a potem co kilka godzin nastepna. Z tym, ze chicalbym
jednak zredukwoac ilosc spozywanej kawy na rzecz innych napojow. Co sobie
kupic,zeby mialo dzialanie energizujace ? Jakies dobre herbatki ? Biore
witaminy ale one tylko odrobine poprawiaja sytuacje. Zalezy mi na tym, zeby
nie czuc sie tak jakbym dopiero co wstal przez caly dzien :)
Jarod

2. Data: 2005-11-03 10:55:03

Temat: Re: Energizujace ?
Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 3 Nov 2005 10:20:53 +0000 (UTC), Jarod wrote:

> [...]
> witaminy ale one tylko odrobine poprawiaja sytuacje. Zalezy mi na tym, zeby
> nie czuc sie tak jakbym dopiero co wstal przez caly dzien :)

ja doladowuje solarium. nie zadnymi turbomegahiper tylko lezacymi starymi
lozkami. mozna sobie tam spokojnie polezec 20 minut rozgrzac stare kosci i
naladowac sie uv-ami :)

--
Boska

Jon: Some people have something exciting and new happen to them every
single day!
Garfield: Sounds monotonous

3. Data: 2005-11-03 14:07:30

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 3 Nov 2005 10:20:53 +0000 (UTC), na pl.sci.medycyna, Jarod napisał(a):

> Jakies dobre herbatki ?

Z żeńszeniem. Na mnie działa jak jestem osłabiony.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

4. Data: 2005-11-04 13:14:24

Od: "Olleo" <o...@c...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zeby
> nie czuc sie tak jakbym dopiero co wstal przez caly dzien :)

moze isostar?
--
Olleo

5. Data: 2005-11-05 11:23:34