Energoszczędny Osrał

21. Data: 2011-03-28 11:50:22

Temat: Re: Energoszczędny Osrał
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 28 Mar 2011 13:44:10 +0200, PeJot napisał(a):

> Normalne, to znaczy jakie ?

http://wyborcza.biz/biznes/1,100969,8320952,Unia_Eur
opejska_wycofuje_z_produkcji_tradycyjne_zarowki.html

22. Data: 2011-03-28 14:05:05

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-28 13:50, Ikselka pisze:

> http://wyborcza.biz/biznes/1,100969,8320952,Unia_Eur
opejska_wycofuje_z_produkcji_tradycyjne_zarowki.html

"Unia Europejska wycofuje z produkcji tradycyjne żarówki

Od dziś w całej Unii Europejskiej zostają wycofane z produkcji
tradycyjne, energochłonne żarówki o mocy 75 wat. Bruksela chce, by
mieszkańcy Wspólnoty przestawili się na energooszczędne świetlówki [...]"

Ale się dziennikarzyna popisał - żeby to jeszcze zgodne z prawdą było....

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

23. Data: 2011-03-28 14:10:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 28 Mar 2011 16:05:05 +0200, PeJot napisał(a):

> [...]
>
> Ale się dziennikarzyna popisał - żeby to jeszcze zgodne z prawdą było....

A co nie jest? - konkretnie.

24. Data: 2011-03-28 14:13:30

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-28 16:10, Ikselka pisze:

opejska_wycofuje_z_produkcji_tradycyjne_zarowki.html

> A co nie jest? - konkretnie.

1. Unia wcale nie wycofuje z produkcji ( i sprzedaży ) tradycyjnych żarówek.

2. Bruksela wcale nie chce by wszyscy się przestawili na energooszczędne
świetlówki.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

25. Data: 2011-03-28 14:30:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 28 Mar 2011 16:13:30 +0200, PeJot napisał(a):

opejska_wycofuje_z_produkcji_tradycyjne_zarowki.html

> 1. Unia wcale nie wycofuje z produkcji ( i sprzedaży ) tradycyjnych żarówek.

To dlaczego nie mogę już kupić setek ani 75-ek tradycyjnych?

> 2. Bruksela wcale nie chce by wszyscy się przestawili na energooszczędne
> świetlówki.

Nieskont. Teraz będziemy oszczędzać energię i truć środowisko odpadami z
rtęcią.

26. Data: 2011-03-28 14:50:15

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-28 16:30, Ikselka pisze:

> To dlaczego nie mogę już kupić setek ani 75-ek tradycyjnych?

Ależ możesz, link przykładowy:

http://el-mar.sklep.pl/Zarowka_100W_E27_wstrzasoodpo
rna_TUNGSRAM-4211.html

W sklepach ziemskich *żarówki wstrząsoodporne* 100 W też są, nawet ZTCW
cena zmalała.

> Nieskont. Teraz będziemy oszczędzać energię i truć środowisko odpadami z
> rtęcią.

Gdyby Bruksela chciała żeby wszyscy masowo przerzucili się na
świetlówki, nie zostawiła by szeeeeeeeeerokiej furtki w planie
wycofywania żarówek, dla wszelakiej maści reflektorów, czyli *żarówek z
odbłyśnikiem*. Żarowych, z żarnikiem jak najbardziej.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

27. Data: 2011-03-28 15:25:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 28 Mar 2011 16:50:15 +0200, PeJot napisał(a):

> [...]
rna_TUNGSRAM-4211.html

> W sklepach ziemskich *żarówki wstrząsoodporne* 100 W też są, nawet ZTCW

Moze i one wstrząsoodporne, ale wolę liczyć na własną delikatność, niż na
delikatność Poczty. Zatem nie kupię tutaj - dochodzi koszt przesyłki
ponadto. A w normalnej hurtowni NIE MA. Te w sklepie internetowym zapewne
pochodzą z zapasów.

> [...]
> wycofywania żarówek, dla wszelakiej maści reflektorów, czyli *żarówek z
> odbłyśnikiem*. Żarowych, z żarnikiem jak najbardziej.

Nie chcę reflektorów. Normalną, prymitywną żarówkę chcę.

28. Data: 2011-03-28 16:23:33

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-28 17:25, Ikselka pisze:

rna_TUNGSRAM-4211.html

> Moze i one wstrząsoodporne, ale wolę liczyć na własną delikatność, niż na
> delikatność Poczty. Zatem nie kupię tutaj - dochodzi koszt przesyłki
> ponadto. A w normalnej hurtowni NIE MA.

To poszukaj tam gdzie mają, bo to nie jest towar "spod lady", ani z
zapasów, tylko z *bieżącej* produkcji. Normalnie leży na półce.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

29. Data: 2011-03-28 17:31:05

Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PeJot" <P...@0...pl> napisał w wiadomości

> A to łunia dotychczas *zmuszała* kogokolwiek do korzystania ze świetlówek
> ?

No nie, faktycznie nie zmuszała. Ona tylko paroma ukazami spowodowała, że
normalne żarówki "zakazanych" mocy (i nie, nie pytaj, co mam tutaj na myśli,
dobrze wiesz) są nie do kupienia, trzeba wybierać pomiędzy energooszczędnym
(głównie z nazwy) badziewiem, nie każdemu się podobającymi halogenami, a
żarówkami specjanego przeznaczenia (też głównie z nazwy), dwa-trzy razy razy
w związku z tym droższymi.

J.

30. Data: 2011-03-28 17:47:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 28 Mar 2011 19:31:05 +0200, Jarek P. napisał(a):

> [...]
> żarówkami specjanego przeznaczenia (też głównie z nazwy), dwa-trzy razy razy

Otóż to.

Do żyrandola-świecznika w sypialni kupiłam 3 świetlówki z małym gwintem (po
ponad 20 zł za sztukę), skuszona ich fajnym kształtem a'la płomień świecy -
co prawda światło o ciepłej barwie jak chciałam, ale po pstryknięciu długo
nic, jest ciemność, dopiero po chwili się "toto" nieco rozżarza, z minutę
zajmuje "temu" dojście do normalnej jasności.
Mąż się wścieka, ze normalnie światła włączyć od razu nie można, trzeba
czekać, żeby móc wejść, kkiedy jest ciemno. Wyrzucimy przy najbliższej
okazji.

Balustrady
gdzie kupić drzwi rozsuwne dzielone na pół
Cheap Wholesale Nike shoes jordan shoes dunk shoes Nike RLFT <http://www.24hours-onli ne.com/> <free shipping paypal payment>
Marka Unold - opinie
Re: mieszkanie w bloku