Eris

1. Data: 2003-02-01 14:29:22

Temat: Eris
Od: w...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Co sądzicie na temat kosmetyków firmy Eris?
Wiki

1. Data: 2003-02-01 15:25:52

Temat: Odp: Eris
Od: "LiLiT" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@o...pl> >

Co sądzicie na temat kosmetyków firmy Eris?

Ja moge się wypowiedzieć na temat pudrów w kremie - są świetne a przy tym
tanie ,uzywam od kilku lat.

1. Data: 2003-02-01 16:40:04

Temat: Re: Eris
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LiLiT" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik <w...@o...pl> >
>
> Co sądzicie na temat kosmetyków firmy Eris?

Używałam żelu do mycia twarzy i kremu nawilżającego. Nie dla mnie.

Ewa

1. Data: 2003-02-01 17:17:04

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co sądzicie na temat kosmetyków firmy Eris?
> Wiki
Ja używałam jakiegoś gruboziarnistego peelingu. wylądował w kuble.
Ola

1. Data: 2003-02-01 17:52:04

Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> Co sądzicie na temat kosmetyków firmy Eris?
> Wiki

Ja uzywam jakiegos zelu do mycia twarzy, jest bardzo delikatny i idealny do
demakijazu. Innych kosmetykow nie znam

Iza

1. Data: 2003-02-01 19:41:00

Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "izusek" <I...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> >
> Ja uzywam jakiegos zelu do mycia twarzy, jest bardzo delikatny i idealny
do
> demakijazu. Innych kosmetykow nie znam

Aha jeszcze zapomnialam o peelingu. Jest tez niezbyt mocny i jestem z niego
zadowolona :)

1. Data: 2003-02-01 20:58:24

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam płyn do demakijażu oczu jest niezły.

Hanuś

1. Data: 2003-02-02 10:54:14

Od: "LiLiT" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik izusek <I...@p...onet.pl

> Ja uzywam jakiegos zelu do mycia twarzy, jest bardzo delikatny i idealny
do
> demakijazu.

ja także uwazam ze żel do twarzy jest okey.

1. Data: 2003-02-02 18:39:23

Od: "Miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Oleńka" <o...@b...wroc.pl> wrote in message

> Ja używałam jakiegoś gruboziarnistego peelingu. wylądował w kuble.

Napisz, co Ci w nim nie pasowało. Przecież wszystko zależy od cery. Ja
akurat używam stale żelu antybakteryjnego do twarzy (tego dla nastolatek,
mimo że mam znacznie więcej lat:) Dopiero on mnie wyleczył z ciągłych
wyprysków. Używam też tego gruboziarnistego peelingu do twarzy (ziołowego).
Dla mojej cery jest idealny. Czasem dla odmiany kupuję kremy nawilżające
Eris - chwalę je sobie zwłaszcza latem. Stale używam też kremu odżywczego do
rąk.
Każda firma ma jakiś wyjściowy model cery, dla której produkuje swoje
kosmetyki. Ja na pewno pasuję do kosmetyków dr. Eris. Inne panie mogą mieć
inne cery i wtedy kosmetyki tej firmy wyrzucają do kosza.
Tak więc odpowiedzi na pytanie "co sądzicie o ...?" bez podania jaką się ma
cerę, są zupełnie niemiarodajne dla pytającego.
Żeby nie być gołosłowną - cera dojrzała, mieszana, dawniej bardzo tłusta i z
tendencjami do wyprysków, teraz (hi, hi) mimo latek całkowicie pozbawiona
zmarszczek (wiem, małpa jestem, ale w młodości cierpiałam, że mam cerę
gorszą niż koleżanki, teraz uśmiecham się do lustra po każdym spotkaniu z
tymi samymi koleżankami:))
Anka

1. Data: 2003-02-03 09:10:51

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<w...@o...pl> wrote in message
> Co sądzicie na temat kosmetyków firmy Eris?

To pytanie tak ogolne, ze nie wiadomo, jak na nie odpowiedziec.
Co do moich doswiadczen, to:
Seria Dwudziestka - moim zdaniem bardzo dobra
Normamat - mialam zel do mycia twarzy - dla mnie swietny
Seria...taka zielonkawa...chyba 24h czy cos w ten desen - peeling
gruboziarnisty - porazka, brrr, jak mnie podraznil...
Seria Eris Forte 25+
- krem matujacy - za drogi jak na swoje wlasciwosci
- krem dotleniajacy (czy moze regenerujacy) na noc - rewelacja
- krem dotlaniajacy na dzien (ja uzywalam na noc, bo mam tlusta cere i jak
cos jest do kazdego rodzaju cery, to znaczy, ze dla mnie na noc) - wspanialy

Nie pamietam, czy cos jeszcze probowalam. Ogolnie oceniam te kosmetyki
bardzo pozytywnie.

Kruszynka

--
"Primum non stresere..."