Eris normamat?????????

1. Data: 2003-06-16 21:02:01

Temat: Eris normamat?????????
Od: "Karla71" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy któraś z Was używała kremiku matującego nawilżająco-odżywczego na dzień
albo beztłuszczowego żel-kremu nawilżająco - odżywczego, z serii Normamat
Erisu?Jeśli tak to proszę o info :)

1. Data: 2003-06-17 16:33:19

Temat: Re: Eris normamat?????????
Od: "bambi" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karla71" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Czy któraś z Was używała kremiku matującego nawilżająco-odżywczego
na dzień
> z serii Normamat
> Erisu?

Tak. Dla mnie najlepszy krem matujacy jaki w zyciu mialam. Przy
przetluszczajacej sie cerze i dobrym podkladzie w najwiekszy upal
wystarczy - w sytuacji bardzo awaryjnej i przy braku innych
mozliwosci - za przeproszeniem przetrzec twarz palcem i nic nie zlazi,
tylko sie matuje. Nie wiem, na czym to polega, ale kocham ten krem.

Basia

1. Data: 2003-06-18 10:31:35

Temat: Odp: Eris normamat?????????
Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy któraś z Was używała kremiku matującego nawilżająco-odżywczego na
dzień
> albo beztłuszczowego żel-kremu nawilżająco - odżywczego, z serii Normamat
> Erisu?Jeśli tak to proszę o info :)

Hej
nie wiem czemu, ale Eris wycofuje ten krem z produkcji...Dostałam dziś od
nich w tej sprawie maila (bo prosiłam o próbki)..:(
Kroofka

naczynka!!!!!!!!
wesele - sukienka
La Roche Posay