czerwona sukienka

1. Data: 2003-06-16 19:30:08

Temat: czerwona sukienka
Od: "NATALIA" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć Dziewczyny:). Idę na wesele, doradźcie mi jaki mam sobie zrobić
makijaż do czerwonej, błyszczącej sukienki? Jestem blondynką o janej
karnacji.Odpada złoty, w brązie też nie najlepiej wygladam:(. Zastanawiałam
się nad czarnymi cieniami, ale nie wiem. Znacie jakieś niedrogie, ale
wytrzymałe (cała noc) czarne cienie?

Dzięki za odpowiedzi:)

1. Data: 2003-06-16 19:54:26

Temat: Re: czerwona sukienka
Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

. Znacie jakieś niedrogie, ale
| wytrzymałe (cała noc) czarne cienie?
hm jak masz jasna karnacje to w czarnych cieniach mozesz wygladac odrobine
przerysowania :-)
a nie zastanawials sie n apo laczeniu szarych z jakims czerwonym w kaciku
oka ??
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2003-06-16 21:40:10

Od: "NATALIA" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KaRoLa" <c...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> przerysowania :-)
> a nie zastanawials sie n apo laczeniu szarych z jakims czerwonym w kaciku

Ostatnią rozcierałam kreseczki zrobione eyelinerem tak, że wygładały jak
cień, do tego jasna szminka i wygladało to naprawdę ładnie.....

Czerwone w kąciku? Nie myślałam nawet o czerwonym....Chyba nie wspomniałam,
że mam niebieskie oczy....i piegi.....ale ten szary to dobry pomysł.....albo
sama kreska eyelinerem...tylko, że ja jej nie umiem ładnie narysować:(((...

Buziaki!

Nat

1. Data: 2003-06-17 10:48:05

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

ciekawe makijaze byly w Elle na czerwiec, w tej ma lipiec nawet tez sa,
mozna podejrzec :-)
Podobniez cos w glamour bylo na temat makijazu, ale nei wiem bo nie kupuje,
ale grupowiczki zauwazyly.
Zatem moze przejdz sie do czytelni czasopism i sobie poprzegladaj :-)
Pozdrawiam
K.

Różnica
depilator