Re: Esbek czarodziej od gruntów KK

From: tren R <t...@p...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Esbek czarodziej od gruntów KK
Date: Thu, 14 May 2009 10:35:49 +0200

Redart pisze:

> Użytkownik "Redart" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> Znowu 'prewencyjnie', podam np. adresy:
> Fundacja na Rzecz Polskich Związków Kredytowych
> Władysława IV 22 81-743 Sopot
>
> Krajowa Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa
> Władysława IV 22 81-743 Sopot
>
> Jest tam też jeden z większych oddziałów Stefczyka (choć centrala
> jest chyba w innym miejscu Trójmiasta, nie wiem)
>
> Wyższa Szkoła Finansów i Administracji w Gdańsku
> Rektorat ul: DĘBOWA 4/1 81-750 SOPOT
> (ten sam kwadracik na mapie Sopotu, tylko od strony innej ulicy)

no tak, ale o co dokładnie ci chodzi?

"ING Securities" SA Centrala?
Plac Trzech Krzyży 10, 00-499 Warszawa, Poland? - 22 820 50 18?

ING Bank Śląski SA Oddział?
Plac Trzech Krzyży 10, 00-499 Warszawa, Poland? - 22 820 48 41?

"Ing Real Estate Investment Management Poland" Sp. z oo
Plac Trzech Krzyży 10, 00-499 Warszawa, Poland? - 22 820 59 08?

ING Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych SA?
Plac Trzech Krzyży 10, 00-499 Warszawa, Poland? - 22 820 52 00?

ING Lease Polska?
Plac Trzech Krzyży 10, 00-499 Warszawa, Poland? - 22 820 53 00?

ING Car Lease Polska Sp. z oo?
Plac Trzech Krzyży 10, 00-499 Warszawa, Poland? - 22 820 55 55?

ING Investment Management (Polska) SA?
Plac Trzech Krzyży 10, 00-499 Warszawa, Poland? - 22 820 51 00?

ING Real Estate Asset Management?
Plac Trzech Krzyży 10/14, Warszawa, Poland? - 22 820 5909?

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://trener.blog.pl/