Espresso - czy coś robię źle ???

1. Data: 2007-01-04 08:26:42

Temat: Espresso - czy coś robię źle ???
Od: "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprawa wygląda tak: kupiłem ekspres Krups XP 2050.

Wszystko jest OK, tylko dziwnie się zachowuje czasami. Tzn - Włączam go -
miga kontrolka espresso. Przestaje migać, czyli mogę podstawić filiżankę.
Podstawiam, naciskam przycisk z symbolem jednej filiżanki - w ekspresie coś
sie kotłuje, rusza pompa, następnie robi się pik pik, troszkę wody przeleci
przez kawe i przestaje lecieć, a kontrolki od filiżanek i espresso
zaczynają migać.

Czy to coś z ekspresem czy może ja coś robię nie tak.

A może ktoś ma jakiś kontakt do Krups'a w Polsce ???

--
Artur Nowacki
Dom GG: 9856 Praca GG 9286991

2. Data: 2007-01-04 09:09:25

Temat: Re: Espresso - czy coś robię źle ???
Od: piracik <"jack_sparrow[WYTNIJTO]"@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur Nowacki napisał(a):

> Podstawiam, naciskam przycisk z symbolem jednej filiżanki - w ekspresie coś
> sie kotłuje, rusza pompa, następnie robi się pik pik, troszkę wody przeleci
> przez kawe i przestaje lecieć,

Nie naladowales za duzo kawy?

--
Spotkalam kiedys przez przypadek Czlowieka wzburzonego nader
Gniewny, zaczepny szedl ulica, Postawe przybral wojownicza

3. Data: 2007-01-04 09:14:32

Od: "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

piracik <"jack_sparrow[WYTNIJTO]"@autograf.pl> napisał(a):

> Nie naladowales za duzo kawy?

To raczej nie to bo przy pustym sitku dzieje się tak samo.

4. Data: 2007-01-04 09:32:32

Od: DJ Rydzyk <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur Nowacki wrote:

> To raczej nie to bo przy pustym sitku dzieje się tak samo.

Gdy wszystkie inne sposoby zawiodą, sięgnij po instrukcję.. ;)

--
Pozdrawia m.

5. Data: 2007-01-04 09:37:48

Od: "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

DJ Rydzyk <y...@o...pl> napisał(a):

> Gdy wszystkie inne sposoby zawiodą, sięgnij po instrukcję.. ;)

Ponieważ na codzień powtarzam to ludziom 15 razy dziennie to sam też od
tego zacząłem.
Niestety instrukcja milczy w tym temacie.

6. Data: 2007-01-04 11:47:02

Od: "syla" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> napisał w wiadomości
pl...
> [...]
> zaczynają migać.
>
> Czy to coś z ekspresem czy może ja coś robię nie tak.
>
> A może ktoś ma jakiś kontakt do Krups'a w Polsce ???

sprawdź, czy zbiornik z wodą jest dokładnie zamocowany, dociśnięty

7. Data: 2007-01-04 11:52:24

Od: "syla" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "syla" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> coś
> przeleci

> sprawdź, czy zbiornik z wodą jest dokładnie zamocowany, dociśnięty

dodam, że obsługuję model XP-4000 i tak się właśnie dzieje, jak ty wyżej
opisałeś, jeśli zbiorniczek z wodą jest źle osadzony. Musz go mocniej
przycisnąć.
Daj znać czy to poskutkowało

8. Data: 2007-01-04 13:04:01

Od: "Patka" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Nowacki" napisał w wiadomości

> [...]
> zaczynają migać.
>
> Czy to coś z ekspresem czy może ja coś robię nie tak.
>
> A może ktoś ma jakiś kontakt do Krups'a w Polsce ???

Na stronie http://www.caffeprego.pl/
masz bardzo fajny serwis kawowy,
a na forum z tej strony (ktore niestety dzisiaj nie dziala) wiele porad.
Powodzenia.

Patka

9. Data: 2007-01-04 16:25:51

Od: Artur Nowacki <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 4 Jan 2007 12:52:24 +0100, syla napisał(a):

> dodam, że obsługuję model XP-4000 i tak się właśnie dzieje, jak ty wyżej
> opisałeś, jeśli zbiorniczek z wodą jest źle osadzony. Musz go mocniej
> przycisnąć.
> Daj znać czy to poskutkowało

Docisnąłem zbiornik i jak na razie jest wszystko OK.
Jeśli to faktycznie to, to bardzo dziękuję za wskazówkę.

10. Data: 2007-01-04 18:09:08

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

W ekspresach tej firmy źle się sprawdza kawa niskiej jakości o nieregularnych i
drobnych ziarnach.
Zadbajcie o dobrą kawę ziarnistą.
JaC

It has removed 2874 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

Przetykanie odkurzacza centralnego
Montaz anetny satelitarnej na terenie gdanska ?
sezon na przesadzanie ... choinki
cholerne małe 1-2mm przeźroczyste robaczo-insekty
jakie są parametry piły mcculloch?