Re: Eugenika - w imię postępu?

From: LeoTar <L...@w...pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka,pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Eugenika - w imię postępu?
Date: Thu, 6 Oct 2016 18:31:58 +0200

Kviat pisze:

> Przecież nie wymagam zbyt wiele. Trolle czasem są fajne.
>
> Ale ten pedofil zwyczajnie łamie prawo, a to czy wierzy w krasnoludki
> mam głęboko gdzieś.
>
> Odpisując na jego brednie zwiększam szanse, że odpowiednia komórka
> policyjna zajmująca się zwalczaniem przestępczości w internecie, w tym
> pedofilii, w końcu się nim zainteresuje.
>
> Dziwi mnie trochę, że do tej pory mu na to pozwalają. Tam raczej debile
> nie pracują, więc myślę że to monitorują.
> On się czuje bezkarnie, bo nie jest w stanie swoich teorii sprawdzić w
> [...]

Masz całkowitą rację pisząc, że: "Rodzic gwałcący własne dzieci jak
najbardziej wykorzystuje bezradność swoich dzieci i nadużywa ich
zaufania. Korzyści osobiste lub takie obietnic są też oczywiste".
Całkowicie się z Tobą zgadzam i wskazuję na osobę, która się tego
dopuściła w stosunku do naszych dzieci.

To Teresa Mierzwiak, córka Władysława i Stanisławy, pozbawiła nasze
dzieci mojej opieki, wsparcia i pomocy wyrzucając mnie z domu i
przerywając kontakt z naszymi dziećmi. Stała się w ten sposób jedyną
osobą od której dzieci były uzależnione i której poleceniom musiały się
podporządkować pod grozbą porzucenia.

Następnie pozbawioną mojego wsparcia Kasię zmusiła do zeznania, przed
sądem rodzinnym we Wrocławiu w naszej sprawie rozwodowej, że oferowałem
Kasi pieniądze na naukę w zamian za to, że będzie uprawiała ze mną seks.
Kasia, która właśnie co osiągnęła prawną pełnoletność stała się więc
przy okazji współuczestniczką matczynej manipulacji i przymusową
wspólniczką przestępstwa.

Kolejną ofiarą był nasz Down, Wojtek, którego uzależniła od siebie
emocjonalnie z podtekstem seksualnym, który nie tylko, że stał się dla
niej umysłowym kopulantem ale i dostarczycielem pieniędzy w twardej
walucie, które otrzymuje z USA od 2000 roku z racji mojej niezdolności
do pracy, która mnie dopadła w 1999 roku gdy pracowałem w Stanach. Poza
tym dysponuje rentą złotówkową, którą otrzymuje nasz syn gdyż jego
samego ubezwłasnowolniła.

Sama Teresa M. również otrzymuje pieniądze z USA z tej racji, że jest
byłą żoną obywatela USA i ukończyła 62 lata. Zajmuje nasze wspólne
mieszkanie we Wrocławiu i śmieje się z naiwności prawa pisanego, które
kobietę traktuje jako coś świętego i nietykalnego a całą winą za przemoc
domową obciąża mężczyznę. Za nic sobie ma prawo, które dostrzega tylko
przemoc fizyczną, której w istocie w większości dopuszczają się
mężczyzni nie mogąc sobie poradzić z perfidną manipulacją kobiet a
pomija kobiety, które są pierwotnym zródłem zakamuflowanej przemocy
psychicznej. Epatując seksem w stosunku do synów uzależniają ich od
siebie seksualnie i czynią niezdolnymi do postrzegania spraw takimi
jakimi one są. I tego prawo spisane nie dostrzega. Dlatego Temida jest
ślepa i niezdolna do odróżnienia ziarna od plew, Prawdy od Fałszu,
manipulacji, zakłamania i oszustwa.

Dlatego ja leję z góry na takie prawo sikiem prostym i przyzwyczaj się
wreszcie dupku jeden do tego, ze żadnym straszeniem nie wywrzesz na mnie
jakiejkolwiek presji. Tym bardziej, że doświadczyłem z dziećmi czegoś
czego Tobie, tchórzu, nie było danym przeżyć.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2016/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud