"Europa da się >>>" jaka papryka ?

1. Data: 2005-11-14 08:11:20

Temat: Re: "Europa da się >>>" jaka papryka ?
Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jędrek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:dl9h1e$crd$1@news.onet.pl...
> Wczoraj byl progaram Europa da sie lubic.
> Wloch mowil o spagetti z oliwy, czosnku i papryki .
>
> Prosze powiedzcie jaka to papryka i jezeli wiecie jak sie przygotowuje ta
> potrawe ?
> Czy ta papryka jest stra czy lagodna ? i jak sie nazywa
>
> --
> Pozdrawiam
>
> Jędrek

Z tego co było widac to była piri-piri w zalewie z tych ostrych

a przepisy na paste to tyle ich w sieci ze zycia by nie stało zeby je tak
wypróbować wszystkie..

Marek

3. Data: 2005-11-14 09:36:37

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> potrawe ?
> Czy ta papryka jest stra czy lagodna ? i jak sie nazywa

Oliwę rozgrzewamy na patelni podsmażamy na nim 2-3 ząbki (przekrojone na
pół) czosnku i pikantne papryczki (posiekane). Jak czosnek się ze złoci to
wyciągnąć go z patelni. Ugotowany makaron wrzucić na patelnie, chwilę
smażyć, stale mieszając. Na talerzu posypać tartym serem (najlepiej
parmezanem)

Anet

4. Data: 2005-11-14 11:48:02

Temat: Re:
Od: "turecky " <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jędrek <a...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> potrawe ?
> Czy ta papryka jest stra czy lagodna ? i jak sie nazywa

brzmi jak: spaghetti a olio, aglio a peperoncino - jest w archiwum grupy

5. Data: 2005-11-14 12:51:31

Od: Jędrek <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyciągnąć go z patelni. Ugotowany makaron wrzucić na patelnie, chwilę
> smażyć, stale mieszając. Na talerzu posypać tartym serem (najlepiej

bardzo Ci dziękuję, ( proszę powiedz ile dać tej papryki na 2 osoby , zeby
nie było bardzo ostre )

Jędrek

6. Data: 2005-11-14 13:00:02

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 14 Nov 2005 13:51:31 +0100, Jędrek
<a...@p...onet.pl> wrote:

>bardzo Ci dziękuję, ( proszę powiedz ile dać tej papryki na 2 osoby , zeby
>nie było bardzo ostre )

Mnie dwie takie papryki by zabily na miejscu

Pierz
K.T. - starannie opakowana

7. Data: 2005-11-14 13:02:44

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bardzo Ci dziękuję, ( proszę powiedz ile dać tej papryki na 2 osoby , zeby
> [...]

Sztuk jedna ewentualnie dwie jak lubisz pikantne.

Anet i risotto zdecydowanie nie pikantne

8. Data: 2005-11-14 13:03:57

Od: Jędrek <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mnie dwie takie papryki by zabily na miejscu
>
> Pierz
> K.T. - starannie opakowana

kurcze , az takie ostre ?

9. Data: 2005-11-14 13:10:15

Od: Jędrek <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sztuk jedna ewentualnie dwie jak lubisz pikantne.
>
> Anet i risotto zdecydowanie nie pikantne

dobrze ,ze zapytałem :), .......to jeszcze ostatnie pytanie.... mozna
trzymac w lodowce dluzej otwarty sloik z ta papryką, ... kupilem sloiczek
ale tego jest chyba okolo 20 sztuk

Jędrek

10. Data: 2005-11-14 13:24:04

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 14 Nov 2005 14:03:57 +0100, Jędrek
<a...@p...onet.pl> wrote:

>kurcze , az takie ostre ?

Zalezy ktore, ale ja jestem delikatnej konstrukcji i byle co mnie
pali

pierz
K.T. - starannie opakowana

ile bar w ekspr.cisnien???