Re: Eutanazja

From: "madae" <m...@p...fm>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Eutanazja
Date: Wed, 6 Dec 2000 16:07:05 +0100

Użytkownik "Duch" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:90flio$cmj$1@news.tpi.pl...
> O! O to mi wlasnie chodzi. Twoj sposob dzialania bylby taki: "o, widze
> mamusia juz ma braki pamieci, wszystko wskazuje na to ze za dwa miesiace
> trzeba bedzie zapisac mamusie na eutanazje bo jak tego nie zrobimy to...
> ... a to przeciez bez sensu, trzeba juz teraz zarezerwac kolejke.
> Ja wole to pierwsze, ty wybierzesz to drugie...
Ale spojrz na to tez tak ze czas i pieniadze poswiecone na ratowanie kogos
wlasciwie juz martwego mogly by przysluzyc sie osobom zyjacym. Ciezko
przechodzi mi to przez usta , sam tez wolalbym zostac przy twoim
"idealistycznym" podejsciu ale w praktyce nie jest tak rozowo. Kasy i opieki
brakuje czesto tez tym ktorzy maja jeszcze szanse (jak z tymi
przeszczepami).

Poza tym tez nie stawialbym na rowni aborcji z eutanazja. Eutanazja jest
wyborem chorego (przybajmniej tak powinno byc) a aborcja to pozbycie sie
skutku popelnionego "bledu".

Poza tym z tego co wiem eutanazji nie zalatwia sie od reki. Jeden lekarz z
Holandia opisywal kjiedys jak to wyglada. Dlugo rozmawia sie z chorym na ten
temat i robi to nie tylko jeden lekarz. "Nie jest tak latwo umrzec"