Re: FAQ dieta, odchudzanie, suplementy

Data: 2003-05-21 07:31:15
Temat: Re: FAQ dieta, odchudzanie, suplementy
Od: "xludek" <x...@p...fm>

>Użytkownik "M@ga" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

>Faszerowanie chemią to bardzo szerokie pojęcie mające negatywny odcień.
>Należy odróżnić przyjmowanie nieszkodliwych suplementów od leków, dopingu
>czy "szprycowania".
>Jeżeli (w moim przypadku) coś jest nieszkodliwe i daje lub ma szansę dać
>dobry efekt, to nie widzę problemu.
>Stosowanie ECA zwiększa skuteczność odchudzania, chociaż np ja nie
mammniejszych problemów z odchudzaniem się bez suplementów (chyba że
> [...]
>
>Myślę, że dobrym przykładem jest np nasz stosunek do wschodnich sąsiadów,
>którzy uważani są przez Polaków za obywateli drugiej kategorii. W osobistych
>kontaktach wypadają jednak znacznie lepiej. Podobnie popularne jest
>uproszczenie typu "wszyscy politycy to złodzieje i tylko im chodzi o kasę"
>co skutkuje niską frekfencjąn a wyborach. Jednak dokładne przyjrzenie się
>wielu politykom i przeanalizowanie ich działań oraz motywów pozwala znaleźć
>wielu takich, którzy się do ww stereotypu nie zaliczają.
>
>Więcej informacji na temat ECA znajdziesz na mojej stronie w dziale dieta

Witaj!
Widze, że wiesz o czym mówisz, czy sprawi Ci duży kłopot jak wytłumaczysz mi o
co chodzi z Thero Pro, ECA, czy Twoim Xenadrine. (i gdzie to można kupić)
Ostatnio przez przypadek dowiedziałam się że przez Thermo Pro można schudnąć,
weszłam na net, żeby się czegoś o tym dowiedzieć, ale Wy tu wspominacie o
różnych innych rzeczach.
Czy mógłbyś mi napisać co będzie z tego wszystkiego najlepsze i najzdrowsze.
Dzięki z góry i pozdrawiam.

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl