FAQ - powieszone!

1. Data: 2003-05-12 09:09:59

Temat: FAQ - powieszone!
Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest to wersja wstępna. Proszę o zgłaszanie uwag.
http://uroda.imhbl.net/
DominikaNM

1. Data: 2003-05-12 09:21:37

Temat: Re: FAQ - powieszone!
Od: "BaJarKa " <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

DominikaNM <d...@a...pl> napisał(a):

> Jest to wersja wstępna. Proszę o zgłaszanie uwag.
> http://uroda.imhbl.net/

Super, szczególnie spodobał mi się ten parfum :)
Może jeszcze słówko na temat kodowania?
--
pa, Bjk.

1. Data: 2003-05-12 09:50:45

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Super, szczególnie spodobał mi się ten parfum :)

O, wlasnie ! ja bym jeszcze dodala roznice pomiedzy perfumami i EdP/EdT.

A tak w ogole, to FAQ wywolalo bardzo pozytywny usmiech na mojej twarzy :)
Dziekuje :) i doceniam ciezka prace, aby uczynic je pomocnym ale lekkostrawnym
:)

Dunia

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-05-12 10:05:49

Temat: Odp: FAQ - powieszone!
Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik BaJarKa <b...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b9np31$gqs$...@i...gazeta.pl...

Fajne. Szybko poszlo! Gratulacje!

Docelowo mozna bedzie opracowac "urodowe" podstrony na temat netykiety
etc.
Popieram tez prosbe o info co do kodowania, oraz calosciowego
ustawienia czytnikow grup dyskusyjnych.

I fajnie ze statystyki nie beda podawane na grupie, a na stronie dla
osob zainteresowanych :-)

--
***cieplutko pozdrawia Magda***
Pamiętaj o głodnych dzieciach: http://www.pajacyk.pl

1. Data: 2003-05-12 10:11:08

Od: "digital" <d...@a...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest to wersja wstępna. Proszę o zgłaszanie uwag.
> http://uroda.imhbl.net/
> DominikaNM

Doceniajac wklad w prace, mala uwaga. W FAQ grupy nie powinno byc wlaczone
zadne komercyjne przedsiewziecie... Tu nie moze byc mowy o zadnych
odnosnikach czy tez przekierowaniach na strony komercyjne lub nalezace do
osob zwiazanych z tematyka grupy. To wlasnie kloci sie z FAQ grup
dyskusyjnych. Cala reszta ok.

Pozdrawiam,
Piotr

http://www.kosmetyka.net Twoj portal internetowy
Redakcja: ul. Ketlinga 11 lok. 34; 92-431 Lodz
Atelier: ul. Ks. Brzóski 5; 91-315 Lodz
Tel./fax (0-42) 670 02 28; (600) 485 673

1. Data: 2003-05-12 10:13:09

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

DominikaNM wrote:
> Jest to wersja wstępna. Proszę o zgłaszanie uwag.
> http://uroda.imhbl.net/

Swietna robota! Mam nadzieje ze nie okaze sie byc zrobiona na marne:)))

--
pzdr
star

1. Data: 2003-05-12 10:21:50

Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mam wniosek: myslę że linki z FAQ (np do strony wizażu) powinny otwierac
się w innym oknie.
nie lubię po przeczytaniu co trzeba wracać strzałkami do strony która mi się
zgubiła.
kroofka
ps. jestem pełna podziwu dla profesjonalizmu naszego nowego FAQ:))
gratulacje!!! pięknie zrobione, w ładnym stylu i bardzo ciekawe:)))
K.

1. Data: 2003-05-12 10:38:52

Temat: Re: Odp: FAQ - powieszone!
Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

kroofka <k...@o...pl> napisał(a) w wiadomości

> myslę że linki z FAQ (np do strony wizażu) powinny otwierac
> się w innym oknie.

A ja nie lubię jak mi się co chwila nowe okna otwierają. :-)
Jeśli chcesz, aby odnośnik otworzył Ci się w nowym oknie, to w MSIE
klikasz na nim prawym klawiszem i wybierasz "Otwórz w nowym oknie".
Tak jak jest - jest dobrze. Nic nie zmieniać!

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
|----[Moja strona] [Moje aukcje]----|

1. Data: 2003-05-12 12:05:18

Od: "Kasia" <k...@B...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dominiko,
Kawał DOBREJ roboty!!!
Czy fryzjerów i kosmetyczki w...dajemy na faq czy na stronie? tzn. mam
przysłać do Ciebie czy do Jakuba?

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-05-12 12:16:20

Od: "digital" <d...@a...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dominiko,
> Kawał DOBREJ roboty!!!
> Czy fryzjerów i kosmetyczki w...dajemy na faq czy na stronie? tzn. mam
> [...]

Kasiu, jesli moge sie wtracic do Waszej rozmowy, oddzielcie FAQ od strony
grupowej. Umieszczanie linkow na stricte informacyjnej stronie okreslajacej
zasady bytnosci na grupie pl.rec.uroda to nieporozumienie. Pamietajcie ze to
wciaz nieoficjalne strony i FAQ-i...

Pozdr.
Piotr

opryszczka:(((