FASOLA

1. Data: 2003-01-10 11:41:04

Temat: FASOLA
Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam takie pytanie racjonalizatorskie.
Lubie fasole ale zadko ja jem bo musze na dzien wczesniej zdecydowac sie na
obiad (namaczanie). Co sadzicie o pomysle zeby namoczyc fasole przez 24h i
potem ja zamrozic. A jak bede mial ochote na fasole to wycagam z zamrazarki
i gotuje.

musta

2. Data: 2003-01-10 11:54:55

Temat: Re: FASOLA
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Musta" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Co sadzicie o pomysle zeby namoczyc fasole przez 24h i
> potem ja zamrozic.

Jesteś genialny !!!
Masz buziaka :-*
:-))))))

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Mamy wiele dowodów na to, że wariatcwo jest chorobą dziedziczną:
rodzice dostają ją od dzieci ;-)

3. Data: 2003-01-10 12:13:18

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesteś genialny !!!
> Masz buziaka :-*
> :-))))))

zaczerwienilem sie :o)

ale to pomysl nie wyprobowany wiec moze cos nie dzialac, ot np smierc w
konwulsjach na skutek L-polimeryzacji cukrow prostych pod wplywem niskiej
temperatury ;-)

musta

4. Data: 2003-01-10 14:32:26

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> obiad (namaczanie). Co sadzicie o pomysle zeby namoczyc fasole przez 24h i
> potem ja zamrozic. A jak bede mial ochote na fasole to wycagam z
Raczej namoczyc ugotowac lub obgotowac i zamrozic,bedzie lepsza.Pozdrawiam
Hafsa

5. Data: 2003-01-11 07:45:43

Od: Andrzej Stypula <a...@a...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Musta wrote:
> obiad (namaczanie). Co sadzicie o pomysle zeby namoczyc fasole przez 24h i
> potem ja zamrozic. A jak bede mial ochote na fasole to wycagam z zamrazarki
> i gotuje.

A nie możesz kupić świeżej i zamrozić?

--
Andrzej Stypula
PGP6.5.8 id: C0C45A43 ######## fan of arctic fowl '139673 ##############

6. Data: 2003-01-11 10:24:46

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Stypula" <a...@a...krakow.pl> napisał w wiadomości

> A nie możesz kupić świeżej i zamrozić?

Po pierwsze - nie widziałam w sprzedaży łuskanej fasoli jasiek, czerwonej i
innych (swoją drogą, ciekawe dlaczego? Może ma to związek z tym, że oni
wyłuskują fasolki z suchych już strąków?).
Po drugie - zimą ciężko o świeżą fasolę :-)
Po trzecie - nie widziałam świeżej ciecierzycy w sprzedaży :-(

Póki trwa zima, pomysł z zamrażaniem namoczonej wydaje się być bardzo fajny.
A latem, kupimy wielkie zamrażarki i będziemy robić zapasy na następną zimę
:-)))))))))

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Nie może być nic genialnego tam, gdzie nie ma odrobiny szaleństwa
(seneka Starszy)

7. Data: 2003-01-11 14:49:58

Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> potem ja zamrozic. A jak bede mial ochote na fasole to wycagam z zamrazarki

No, nie wiem. Woda zawarta w namoczonej fasoli może zamarzając rozsadzić
fasole. Ale spróbować można.
A.

8. Data: 2003-01-11 19:19:44

Od: Andrzej Stypula <a...@a...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

misiczka wrote:
> Użytkownik "Andrzej Stypula" <a...@a...krakow.pl> napisał w wiadomości

> Po pierwsze - nie widziałam w sprzedaży łuskanej fasoli jasiek, czerwonej i
> innych (swoją drogą, ciekawe dlaczego? Może ma to związek z tym, że oni
Ech... to słabo szukałaś. W sezonie spokojnie można dostać ile dusza
zapragnie. Ja zamrozilem kilka kilo :)

> Po drugie - zimą ciężko o świeżą fasolę :-)
W zimie, owszem.

> Po trzecie - nie widziałam świeżej ciecierzycy w sprzedaży :-(
Z tym faktycznie jest problem, chyba, że się odwiedzi znajomego rolnika
:)))
Jak mnie pamięć nie myli, to kole Wrocławia sporo gospodarstw.

> Póki trwa zima, pomysł z zamrażaniem namoczonej wydaje się być bardzo fajny.
Teoretycznie tak, trzeba jedynie sprawdzić jakie to bedzie miało walory
smakowe...

> pozdrawiam cieplutko
Rownież :)

--
Andrzej Stypula
PGP6.5.8 id: C0C45A43 ######## fan of arctic fowl '139673 ##############

MM - fruktoza zamiast cukru
małe co nieco
małe co nieco
dieta a niedoczynnośc tarczycy