MM soczewica

1. Data: 2003-01-10 07:57:20

Temat: MM soczewica
Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale znalazlam kwiatek,

Dotychczas bazowalam na ksiazce "jesc aby schudnac"
Wczoraj otworzylam "Szczupla bez wyrzeczen" - tak wybiorczo,
Znalazlam tabelke z posilkami tluszczowo-bialkowymi, gdzie !!! soczewica
byla zakazanym produktem.Sucha fasola tez.

O co chodzi?
Czy ktos wie?

Nie czytalam dokladnie rozdzialu, bo nie mialam czasu (tabelka chyba 7 na
stronie ~ 120),
Przez weekend przestudiuje, ale moze juz teraz ktos z Was zna odpowiedz.

Sfrustrowana
Kafka

2. Data: 2003-01-10 08:25:08

Temat: Re: MM soczewica
Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znalazlam tabelke z posilkami tluszczowo-bialkowymi, gdzie !!! soczewica
> byla zakazanym produktem.Sucha fasola tez.

Oj, gubie sie - jakich posilkow nie mozna komponowac, tluszczowo-bialkowych,
czy bialkowo-weglowodanowych?
jesli tych drugich, to sprawa z soczewica jest jasna.
Z tym laczeniem to mam czasem klopoty, nadal niestety.

Pozdr
Kafka

3. Data: 2003-01-10 08:27:27

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kafka" <i...@N...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> czy bialkowo-weglowodanowych?
> jesli tych drugich, to sprawa z soczewica jest jasna.
> Z tym laczeniem to mam czasem klopoty, nadal niestety.

???
Myślałam, że Montignac potępia jedynie połączenie tłuszcz-węglowodany.
Czekam więc na wyjaśnienia grupowych autorytetów.

Swoją drogą, to - że zabrania soczewicy i fasoli w "Szczupłej" - też mnie
nieźle zdziwiło, ale postanowiłam trzymać się _jednej_ jego książki.

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Zawsze przebaczaj swoim wrogom.
Nic ich bardziej nie potrafi rozzłościć. (Oskar Wilde )

4. Data: 2003-01-10 08:37:10

Od: "loxia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Swoją drogą, to - że zabrania soczewicy i fasoli w "Szczupłej" - też mnie
> nieźle zdziwiło, ale postanowiłam trzymać się _jednej_ jego książki.

To ja dziś dojdę do tej strony i poczytam bo sama już zgłupiałam.. do 120
mam parę kartek tylko.

Pozdrawiam
Loxia

5. Data: 2003-01-10 08:38:37

Od: "GOGO" <g...@i...nano.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy bialkowo-weglowodanowych?
> jesli tych drugich, to sprawa z soczewica jest jasna.
> Z tym laczeniem to mam czasem klopoty, nadal niestety.

Z tego co ja wiem nie łączymy tłuszczu z węglowodanem.
Bo np jajka z szpinakiem są dozwolone,
ale jajecznica na boczku też.
Tu te produkty są dozwolone.

GOGO

http://www.montignac.prv.pl/

6. Data: 2003-01-10 08:58:40

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale czy warzywa z lososiem to nie jest posilek tłuszczowo-węglowodanowy.
> Przeciez warzywa to weglowodany o niskim IG, a losos do chudych ryb nie
> nalezy (jak i makrela).

Jest, ale Montignac pozwala jeść tłuszcze z węglowodanami o niskim IG. Poza
tym, tłuszcz ryb jest bardzo dobry i nie należy się martwić, że organizm go
sobie wchłonie :-)

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Nie może być nic genialnego tam, gdzie nie ma odrobiny szaleństwa
(seneka Starszy)

7. Data: 2003-01-10 08:58:52

Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tluszczowo-bialkowych,
> >
> Z tego co ja wiem nie łączymy tłuszczu z węglowodanem.

No to tez by pasowalo, zeby nie jesc soczewicy z posilkiem
bialkowo-tluszczowym, moze o to chodzi.
A moze o to, ze kobiety ("Szczupła bez wyrzeczen") maja problemy z
tolerancja soczewicy, fasoli?

Ale czy warzywa z lososiem to nie jest posilek tłuszczowo-węglowodanowy.
Przeciez warzywa to weglowodany o niskim IG, a losos do chudych ryb nie
nalezy (jak i makrela).

Moze na tym polega moj brak wynikow?
Ojoj, a wydawalo mi sie ze juz tyle wiem....

Kafka

8. Data: 2003-01-10 09:30:34

Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Poza
> tym, tłuszcz ryb jest bardzo dobry i nie należy się martwić, że organizm

Uff, dzieki ;)
Czyli z tego wynika, ze jak sie stosuje faze I, czyli weglowodany o IG <=35,
to nie ma problemu z polaczeniem T+W.
Tym bardziej jesli to T pochodzi od ryb.

Spokojniejsza juz troche
Kafka

9. Data: 2003-01-10 10:19:59

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Swoją drogą, to - że zabrania soczewicy i fasoli w "Szczupłej" - też mnie
> nieźle zdziwiło, ale postanowiłam trzymać się _jednej_ jego książki.

Za to w "Jesc aby scudnac" jest napisane ze we wczesniejszych wersjach diety
odradzal fasole ale przemyslal i jest OK.

Moze "Jesc aby scudnac" jest najpozniejsza wersja diety?

musta

10. Data: 2003-01-10 10:50:37

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Znalazlam tabelke z posilkami tluszczowo-bialkowymi, gdzie !!! soczewica
> byla zakazanym produktem.Sucha fasola tez.

Te niescislosci juz dawno zostaly zauwazone i dlaczego Montignac tak
napisal-nie wiemy.Zreszta odnosze wrazenie,ze to jakies pomylki w druku,chco
gdzeis w tekscie tez on wspomnial o soczeiwcy jako produkcie zakazanym.Ja
sie trzymam ksiazeczki "Jesc,aby schudnac"by nie mieszac
wszystkiego.Pozdraiwam Hafsa

MM-skutecznosc
Chce schudnąć ale....
MM sajgonki