MM-skutecznosc

1. Data: 2003-01-10 06:32:22

Temat: MM-skutecznosc
Od: "Krzysztof" <K...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich zwolennikow tej diety.Prosze pochwalcie sie swoimi
rezultatami ,tak po prostu ku pokrzepieniu serc(np mialem tyle nadwagi i
wciagu miesiaca schudlem tyle)
Sam stosuje te diete od 9 dni i po szybkim spadku o 2 kilo w ciagu 2 dni
waga dalej utrzymywala sie a teraz nawet znow wzrosla o kilo.Czyli 9 dni i
kilo mniej.Troche mnie to niepokoi.Czy nie powinno byc lepiej.?Moze cos zle
robie,spozywam zle produkty?Doda´m jeszcze ze nadwagi mam kakies 10 kg.

2. Data: 2003-01-10 07:22:50

Temat: Re: MM-skutecznosc
Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof" <K...@g...de> napisał w wiadomości
.Prosze pochwalcie sie swoimi
> rezultatami ,tak po prostu ku pokrzepieniu serc(np mialem tyle nadwagi i
> wciagu miesiaca schudlem tyle)

ja na MM schudlam 7 kg,przed Montim25 ,czyli razem 32 kg.Zostalo mi jeszcze
3 kg i bedzie ok,

> Sam stosuje te diete od 9 dni i po szybkim spadku o 2 kilo w ciagu 2 dni
> waga dalej utrzymywala sie a teraz nawet znow wzrosla o kilo.Czyli 9 dni i
> kilo mniej.Troche mnie to niepokoi.

Troszke krotko,by cos moc powiedziec,poczekaj jeszcze,moze wazyles sie nie w
tych samych warunkach?

>Moze cos zle
> robie,spozywam zle produkty?Doda´m jeszcze ze nadwagi mam kakies 10 kg.

Napisz blizej jakis swoj jadlospis kilkudniowy,wtedy mozna bedzie cos blizej
powiedziec,nie zniechcecaj sie,napisz wiecej o swojej diecie.Pozdrawiam i
trzymam kciuki za ciebie Hafsa

3. Data: 2003-01-10 07:33:48

Od: "loxia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> ja na MM schudlam 7 kg,przed Montim25 ,czyli razem 32 kg.Zostalo mi
jeszcze
> 3 kg i bedzie ok,

a jak długo Ci zajelo to zrzucanie tych 7kg?

>Hafsa

Pozdrawiam Loxia

4. Data: 2003-01-10 09:08:07

Od: "deFER" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof wrote:
> [...]
> kilo.Czyli 9 dni i kilo mniej.Troche mnie to niepokoi.Czy nie powinno
> byc lepiej.?Moze cos zle robie,spozywam zle produkty?Doda´m jeszcze

na MM jestem od połowy pażdziernika czyli wychodzi jakieś prawie 3 miesiące,
dietę zaczynałem z wagą 116 kg przy 186 cm wzrostu, w tej chwili (pomiar
dzisiaj rano) na cyferblacie mojej wagi wskazówka ustawia się na 95-96 kg
czyli wychodzi że zrzuciłem 20 kg zbędnego balastu, no cóż pozostało jeszcze
jakieś 10 kg. dieta sama z siebie nie jest zła tylko męczy mnie czasami te
kombinowanie nad posiłkami, tego nie wolno, to tylko z tym, tamto
absolutnie, przyznaje że grupa jest pomocna i podtrzymująca na duchu

wszystkim pozdrawiam

faRED mało dyskutujący dużo czytający

5. Data: 2003-01-10 10:52:46

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "loxia" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> jeszcze
>
> a jak długo Ci zajelo to zrzucanie tych 7kg?

zajelo mi to 2 miesiace.Jestem juz na koncu drogi,gdzie kilogramy trace
baaaardzo powoli,poczatkowych 15 kg poszlo w oka mgnieniu,pozniej bylo juz
powoli.Teraz po perypetiach mieszkaniowo-swiateczno-zdrowotnych lece dalej w
dol.Co mnie cieszy i upragniona waga zbliza sie do mnie.Pozdrawiam Hafsa

Chce schudnąć ale....
MM sajgonki
Forum
MM- makaron ryżowy i lasagne