FITOHORMONY

1. Data: 2003-02-04 17:52:31

Temat: FITOHORMONY
Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam maly dylemat, kupilam dzis mleczko do demakijazu "dwa w jednym"
oczyszczajaco stymulujace, ekspedintka zaproponowala mi mleczko AA, poniewaz
juz od dluzszego czasu nie moge sie doczekac "Ponds", ktorego zawsze uzywam.
W domu , po rozpakowaniu mleczka zobaczylam, ze jest ono do cery dojrzalej,
zawiera fitohormony etc.

Nie wiem czy moge stosowac taki kosmetyk, mam 33 lata...czy nie przyniesie
to wiecej szkod niz pozytku?;-)

Pozdrawiam
Ula
www.ulast.prv.pl

1. Data: 2003-02-04 18:59:05

Temat: Re: FITOHORMONY
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 4 Feb 2003 18:52:31 +0100, ulast <u...@p...onet.pl> wrote:
: Witam
:
[...]

moim zdaniem - nie przejmowac sie. najwyzej twoja cera po prostu nie
skorzysta z tych skladnikow, do ktorych jest "za mloda". nie wierze, ze
istnieja "za mocne" kosmetyki (co najwyzej za drogie).

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2003-02-04 21:46:45

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> napisał w wiadomości

> [...]
> skorzysta z tych skladnikow, do ktorych jest "za mloda". nie wierze, ze
> istnieja "za mocne" kosmetyki (co najwyzej za drogie).

Uzylam i ....czy po jednym uzyciu moze byc tak gladka skora????
Na prawde super ten kosmetyk, ale nadal mam watpliwosci...

Pozdrawiam
Ula
www.ulast.prv.pl

1. Data: 2003-02-04 23:19:58

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 4 Feb 2003 22:46:45 +0100, ulast <u...@p...onet.pl> wrote:
:
: Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> napisał w wiadomości
: news:slrnb401pf.9ne.kkulpa@obora.slodki.domek...
: >
[...]

ja bym nie miala :)

kasica

1. Data: 2003-02-05 06:53:04

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> : Na prawde super ten kosmetyk, ale nadal mam watpliwosci...
>
> ja bym nie miala :)

dzieki ze sie odezwalas :-)

pozdrawiam
Ula
www.ulast.prv.pl

1. Data: 2003-02-06 09:35:48

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ulast" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
dojrzalej,
> zawiera fitohormony etc.
>
> Nie wiem czy moge stosowac taki kosmetyk, mam 33 lata...czy nie

Przeciez to tylko mleczko, ktore i tak sie potem usuwa z twarzy
tonikiem.
Ladowanie skladnikow odzywczych itp w mleczka ma sens jedynie
marketingowy...
Tak wiec nie przejmuj sie i uzywaj

Kaska

1. Data: 2003-02-07 07:29:12

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <s...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> tonikiem.
> Ladowanie skladnikow odzywczych itp w mleczka ma sens jedynie

To mleczko wraz z tonikiem "w jednym" :-)
Pozdrawiam
Ula
www.ulast.prv.pl

Czego macie najwiecej?
Rozjasniacz Welli Wellaton- co sądzicie?
wypadające włosy i rzesy - kuracja
Dax Cosmetics - krem na noc
Ziaja - krem pod oczy?