FIXRAMBO gdzie jesteś??

1. Data: 2003-11-07 10:32:30

Temat: FIXRAMBO gdzie jesteś??
Od: "BartOLOmeW" <bartolomew_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam nadzieję, że zaglądasz tu często.Mam do Ciebie bowiem ważne pytanie
dotyczące poruszanej 19.10 sprawy "uderzeń gorąca".Napisałeś,że Twoja żona i
mama używają
amerykańskiego kremu dostępnego na ul.E.Plater w W-wie.Chciałabym kupić go
dla mojej mamy, lecz nie osbiście tylko przez kolegę.Ona pewnie się na
miejscu nie zapyta czy są jakieś przeciwskazania ,jak się to stosuje,gdzie
smaruje itp.Dlatego kieruje te pytania do Ciebie prosząc o szybką
odpwiedz.Nadmieniam,że mama miała problemy z piesią i nie może stosować
leków hormonalnych.Próbowała tych ziołowych dostępnych w aptece ale na
niewiele się zdały.
Zależy mi na czasie, bo moja mama jest u kresu sił. Właściwie już nie sypia
w nocy wybudzana co chwila w/w uderzeniami.
Byłabym wdzięczna za informacje.Pozdrawiam.Joanna
kontakt j...@w...pl
gg 5043474
na grupę też może być

"b...@w...pl'

2. Data: 2003-11-12 23:18:14

Temat: Re: FIXRAMBO gdzie jesteś??
Od: "FIXRAMBO" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Możesz kupić w prywatnej przychodni ul Emilii Plater 25 m.4
fixrambo
Użytkownik "BartOLOmeW" <bartolomew_nospam@nospam_wp.pl> napisał w
wiadomości news:bofscb$mac$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
sypia
> w nocy wybudzana co chwila w/w uderzeniami.
> Byłabym wdzięczna za informacje.Pozdrawiam.Joanna

szczepionka
Lejkowata klatka piersiowa
gdzie logopedzi w Gdańsku ?
Nauczyciel a problemy z gardłem
Szpital pulmunologii dziecięcięcej w Karpaczu