Re: FOTEL SKÓRZANY Z WBUDOWANYM PODNóżKIEM ...

1. Data: 2002-04-15 18:05:02

Temat: Re: FOTEL SKÓRZANY Z WBUDOWANYM PODNóżKIEM ...
Od: "Andrzej i Monika" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chv" <c...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
news:537ac9f4.0204150951.57124917@posting.google.com
> Już od 2 tygodni poszukuję skórzanego fotela wraz z wbudowanym
> podnóżkiem (takim co automatycznie wyskakuje mam nadzieje że wiecie o
> co chodzi :) takiego dużego, wygodanego w którym się można dosłownie
> zanurzyć i zmieniać kąt nachylenia opracia w każdym razie coś w tym

A Ikea ? Przy niektórych modelach możesz zamówić sobie obicie skórzane, a z
drugiej strony chyba mają taki 'ortopedyczny' ;) fotel.
pozdrawiam. Andrzej

1. Data: 2002-04-16 07:41:33

Od: "JP" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Warszawie przy Al. Krakowskiej jest duży sklep Walther Meble, wydaje mi
sie, że tam coś takiego widziałem

JP

Przepisanie mieszkania - (co i jak załatwiać)?
termostat-wymiana
Zamki do drzwi - jakie ?
jaka farba/lakier na MDF
garsoniera