FRYWOLITKI - strona www

1. Data: 2003-10-02 18:37:30

Temat: FRYWOLITKI - strona www
Od: olgasw <o...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pragne poinformowac wszystkich zainteresowanych, iz powstala nowa
stronka www odnosnie frywolitek.
Autorem strony jest ....................................... P. Stawasz!

Hmmm a jakie cudenka...

Sami sprawdzcie.
http://www.frywolitka.slupsk.pl/

Pozdrawiam
Ola / Gdansk

1. Data: 2003-10-02 18:45:48

Temat: Re: FRYWOLITKI - strona www
Od: "Anna B. " <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

:-O
omdlalam....
--
Anna vel Gratka (Ziemia Lubuska)
"Chleb, którym sie dzielisz, lepiej smakuje" P.Bosmans

1. Data: 2003-10-02 19:03:06

Od: "Anna B. " <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ochłonęłam nieco :-)))
A nie tak dawno ktoś tu powątpiewał w mistrzostwo Pana Jana.
No i jak muszą się czuć te kobiety, które teraz nosza te kamizelki?
Chyba bałabym się w tym poruszać, by nie uszkodzić.
Ja cię kręcę!
Idę gonić mistrza.
Pozdrowionka!

--
Anna vel Gratka (Ziemia Lubuska)
"Chleb, którym się dzielisz, lepiej smakuje" P.Bosmans

1. Data: 2003-10-02 19:04:50

Od: olgasw <o...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ło kurde!!!!!
> Widziałyście te czapeczki????
> Ja durna, z dzieckiem oglądałam - i teraz jęczy kiedy zrobię jej takie
> czpeczki. O ja durna baba - trza bylo od razu kompa wyłączyć! :-(
>
> Eulalka

Ponoc maja sie ukazac w Moich robotkach
tylko ze nie wiadomo kiedy szanowna redakcja je wyda (no i zasadniczo z
iloma bledami)
Ja na nie czekam jak na zbawienie, bo juz wczesnej obiecalam kuzynce...
Ola
ps biedne dziecko, a jeszcze biedniejsza mama

1. Data: 2003-10-02 19:06:35

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-10-02 19:14:26

Od: "sekutnica" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sluchajcie, a moze by tak napisac do Coatsa zeby zasponsorowali, koszt
takiej publikacji bez problemu mogliby sobie wrzucic w koszty reklamy, a
fakt faktem, ze p. Stawasz wszedzie teraz pisze o ich wlasnie niciach. Moze
jakis "masowy atak" by pomogl?

--
sekutnica niezakochana, bezfacetowa i dobrze

1. Data: 2003-10-02 19:58:05

Od: "alTomek" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No nie, w tym momencie zdebialem calkowicie i chyba bede musial sie na jakas
terapie zapisac bo tak mi gulaja skoczyla to az sie spocilem... Dobrze, ze
studia na najblizszy semestr zapowiadaja sie stosunkowo lekko i bede mial
troche czasu w domu, bo normalnie bralbym chyba czólenka teraz na wyklady na
politechnike:)) tak mnie zmotywowalo!:))
Uff... ale, nie ma co - co miszcz to miszcz jednak...:))

ze szczeka wciaz lezaca gdzies pod stolem,
Tomek

Uzytkownik "olgasw" <o...@W...pl> napisal w wiadomosci

1. Data: 2003-10-02 22:29:14

Od: "Iweczka" <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmmm a jakie cudenka...
>
> Sami sprawdzcie.
> http://www.frywolitka.slupsk.pl/
>
> Pozdrawiam
> Ola / Gdansk

Nareszcie jest!!!
Podalam juz ten link na Yahoo! i co?
Zachód chce wzooorów, schemaaatów i... wersji angielskiej stronki, bo ni hu
hu :-)))
Hmm, Mistrz na eksport? :-))) Yes!

Iweczka (Wroclaw)

1. Data: 2003-10-02 23:36:20

Od: "" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Podalam juz ten link na Yahoo! i co?
> Zachód chce wzooorów, schemaaatów i... wersji angielskiej stronki, bo ni hu

O, rany padlam przed kompem

i pozazdroscilam, ja sie tez chce tego nauczyc ! mam nawet czulenka w domu, ale
ani ani nie wiem jak sie nimi poslugiwac
niech ktos bedzie dobrym duszkiem i podrzuci mi jakis kursik mozliwie bardzo
lopatologiczny, slicznie prosze
:)

1. Data: 2003-10-03 06:12:27

Od: "" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

I ja też, i ja też chciałabym sie naumieć - bardzo proooszę!!!
Ale nawet czółenek nie mam :-(

Aleksandra

> [...]
> ani ani nie wiem jak sie nimi poslugiwac
> niech ktos bedzie dobrym duszkiem i podrzuci mi jakis kursik mozliwie bardzo

mój szalik się zwija
[pyt] najnowszy numer Anny
xxx-pierwsze w zyciu
[xxx] Teresa Wentzler's Celestial Dragon
poszukuje schematu na obrus