Faceci - wypowiedzcie sie prosze

1. Data: 2002-04-23 11:09:21

Temat: Faceci - wypowiedzcie sie prosze
Od: "mmaruda " <m...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

zastanawiam się czy to możliwe, żeby mężczyzna był w stanie poświęcić swoje
szczęście dla kobiety, której rzekomo nie kocha, ale która się załamie (jak
jej powie) czy poprostu wciska mi kity?? zaznaczam, że nie sa małżeństwem.
prosze o opinię, zwłaszcza panów.
mmaruda

1. Data: 2002-04-23 11:19:12

Temat: Re: Faceci - wypowiedzcie sie prosze
Od: c...@a...pl (Cezary Stypulkowski) szukaj wiadomości tego autora

-----
> [...]
>jej powie) czy poprostu wciska mi kity?? zaznaczam, że nie sa małżeństwem.

Nie....

1. Data: 2002-04-23 11:28:22

Od: Jacenty <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 23 Apr 2002 11:09:21 +0000 (UTC) Grupowicz(ka) mmaruda
<m...@N...poczta.gazeta.pl> zaszczycil(a) nas wiadomoscia:

Nie

1. Data: 2002-04-23 11:31:23

Temat: Odp: Faceci - wypowiedzcie sie prosze
Od: "Marek N." <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

mmaruda <m...@N...poczta.gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
(jak
> jej powie) czy poprostu wciska mi kity?? zaznaczam, że nie sa małżeństwem.

Hm... Czy takie ewentualne "poświęcenie się" nie jest czymś znacznie
gorszym.
Bo z "tej mąki to chleba nie będzie". To pewnie później "wybuchnie". Czy
ie - im później, tym boleśniej... I wtedy to dopiero się będzie mogła
załamać.

A czy dziś Ona Jego przypadkiem nie szantażuje?

Serdeczności z Lublina
Marek

1. Data: 2002-04-23 12:04:21

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"mmaruda " <m...@N...poczta.gazeta.pl> wrote in message
> [...]
(jak
> jej powie) czy poprostu wciska mi kity?? zaznaczam, że nie sa małżeństwem.

Możliwe - są ludzie, którzy potrafią czerpać napęd życiowy ze swojego
cierpiętnictwa, własnej "wspaniałości i dobroci". Jest to w jakiś chory
sposób dla nich wygodne.

Saulo

1. Data: 2002-04-23 12:34:19

Od: "mmaruda" <m...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-04-23 12:37:22

Od: "mmaruda" <m...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek N. <m...@p...wp.pl> napisał(a):

> [...]
> załamać.
>
> A czy dziś Ona Jego przypadkiem nie szantażuje?

Podobno Ona nie wiem o tym, że Jego łaczy "coś" z inną kobietą.
mmaruda

1. Data: 2002-04-23 12:44:22

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Marek N. <m...@p...wp.pl> napisał(a):
[cut]
> Podobno Ona nie wiem o tym, że Jego łaczy "coś" z inną kobietą.
> mmaruda

E...o ile dobrze rozumiem, to On się super ustawił: tu go napędza/mile
łechce jego własna "dobroć", a tam łączy się z inną kobietą. Mniamuśnie ;-)

Saulo

1. Data: 2002-04-23 12:49:56

Od: "mmaruda" <m...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Saulo <d...@p...neostrada.pl> napisał(a):

> [...]
> łechce jego własna "dobroć", a tam łączy się z inną kobietą. Mniamuśnie ;-)

Nie wydaje mi sie. Przez długi czas miał od niej odejść, ale okazało się, że
za bardzo się boi o tamtą dziewczynę, zeby to zrobić.

1. Data: 2002-04-23 13:09:51

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"mmaruda" <m...@N...poczta.gazeta.pl> wrote in message

[cut]

> Nie wydaje mi sie. Przez długi czas miał od niej odejść, ale okazało się,
że
> za bardzo się boi o tamtą dziewczynę, zeby to zrobić.

Jeszcze raz: jest z kobietą 1, mimo że jej nie kocha, bo boi się o nią i
równocześnie utrzymuje (i zamierza nadal utrzymywać(?)) kontakty z kobietą
2, którą kocha(?)

Saulo

test MMPI-II
SOCJOBIOLOGIA-CZY JEST PRAWDZIWA?