dżdżownicofobia

1. Data: 2002-04-22 22:00:48

Temat: dżdżownicofobia
Od: "lea_maria" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich :)
Mam jedno małe pytanko i mam nadzieję, że ktoś będzie umiał mi coś doradzić
:)

Co zrobić gdy ktoś panicznie boi się nadeptywać na dżdżownice, które w
czasie deszczu wychodza na chodnik? Nie chodzi tu o strach przed samymi
stworzeniami, ale przed zabijaniem ich... To troche utrudnia życie -
zwłaszcza otoczeniu - jak ktoś idzie kilka metrów przez 10 min (próbując
ominąć wszystki "przeszkody") :)
Wiem, że najprościej jest nie wychodzić z domu kiedy jest mokro, ale to nie
zawsze jest wykonalne.

Jakieś sugestie? :)

xxx

lea_maria

1. Data: 2002-04-22 22:16:17

Temat: Re: dżdżownicofobia
Od: "take5" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ominąć wszystki "przeszkody") :)
> Wiem, że najprościej jest nie wychodzić z domu kiedy jest mokro, ale to

Strach przed zabijaniem trzeba w sobie pielęgnować, bo tego to dzisiaj jak
na lekarstwo.
I zarażać nim innych. A tych, co się już bać przestali - nawracać.
A dżdżownice omijać, nie ma rady.
- Piotrek

1. Data: 2002-04-22 22:23:33

Od: "Przemek Kowalczyk" <p...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli to nie zart to jest to nerwica (mania) natręctw o bardzo lagodnym
przebiegu, jesli zas zart, to wspolczuję autorowi. POZDRAWIAM

1. Data: 2002-04-22 22:24:36

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

lea_maria wrote:
[..]
> Wiem, że najprościej jest nie wychodzić z domu kiedy jest mokro, ale to nie
> zawsze jest wykonalne.

Przenieść się do miasta.
Tu nie ma dżdżownic :)

pozdrawiam
Arek

--
Stowarzyszenie Twórców Internetowych
http://www.sti.org.pl

1. Data: 2002-04-22 22:43:43

Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <a...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

Astec SA <b...@a...pl> wrote in news:3CC48DA4.1E4A1951@astec.pl:

> lea_maria wrote:
> [..]
>
> Przenieść się do miasta.
> Tu nie ma dżdżownic :)

ty chyba nigdy z tego swojego biura SA nie wychodzisz... w Krakowie jest
dużo dźdźownic (wszedzie w pobliżu terenów "zielonych")

1. Data: 2002-04-22 22:47:05

Od: KATY <k...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Rafal 'Raf256' Maj wrote:

> ty chyba nigdy z tego swojego biura SA nie wychodzisz... w Krakowie jest
> dużo dźdźownic (wszedzie w pobliżu terenów "zielonych")

W Warszawie tez sa. Tez mam lek przed dzownicami, ale to raczej ich sie boje, a nie
zabijania ich.

1. Data: 2002-04-23 00:06:38

Od: "Rafalski" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Astec SA"

> Przenieść się do miasta.
> Tu nie ma dżdżownic :)

Są i dżdżownice i ślimaki. Niedawno stałem w budce telefonicznej i
opowiadałem do słuchawki o niezdecydowanych ruchach żaby, która od paru
minut próbowała przejść przez osiedlową uliczkę. W pewnym momencie
przejechał koło niej samochód. Relacjonowałem sprawę na żywo, rozmówczyni
była bardzo przejęta losem płaza. Nie chciała uwierzyć, gdy po chwili
powiedziałem, że żabę właśnie przejechał samochód.
Właściwie możnaby powiedzieć, że zabiłem tę żabę przez zaniechanie.
Zapomniałbym o sprawie, gdyby nie to, że nawet teraz, po trzech tygodniach
widzę zwierzę wprasowane w chodnik za każdym razem, gdy stoję w budce pod
domem. Wróciłem z owej budki kilkanaście minut temu. Żaba jest przejeżdżana
dziesiątki razy każdego dnia, najwyraźniej dobrze służy to jej konserwacji.
Byłem pewien, że deszcz, słońce i wiatr zmiotą ją w ciągu kilku dni, ale ona
trzyma się mocno.

Do tej pory nie wiem, czy moja rozmówczyni uwierzyła w tragedię żaby owego
wieczoru.

--
Rafalski

DUDE: "Shit, I know that guy. He's a nihilist."

1. Data: 2002-04-23 08:08:33

Od: "vanilla sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Przemek Kowalczyk" <p...@p...wp.pl> wrote

> Jesli to nie zart to jest to nerwica (mania) natręctw o bardzo lagodnym
> przebiegu, jesli zas zart, to wspolczuję autorowi. POZDRAWIAM

chyba zartujesz, zwyczajna fobijka, zalecana terapia behawioralna czyli
konfrontacja z obiektem powodujacym lek. proponuje kapiel w wannie z
dzdzownicami:)
wanilka
--
ONI WSZYSCY SIE TAM PLAWIA

1. Data: 2002-04-23 08:32:30

Od: "Fragment" <F...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A pamiętacie J.Nicholsona w "Lepiej być nie może" ?
Chodził po chodniku tak, żeby nie nadepnąć na krawędzie kafelek.
Miałem taki sam odchył w dzieciństwie, ale mi przeszło.
Ciekawe co to może znaczyć????

1. Data: 2002-04-23 08:51:37

Od: "kuba" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Byłem pewien, że deszcz, słońce i wiatr zmiotą ją w ciągu kilku dni, ale ona

no stary..lepiej uwazaj :) gdyby moja dziewczyna sie o tym dowiedziala to wydrapalaby
ci oczy :)
ona kocha zaby. zaby sa jej sensem zycia. a najwiekszym jej marzeniem jest przylaczyc
sie do grupy ekologow przenoszacych zaby przez autostrady :))

kuba

Rodzina...
Re: dżdżownicofobia
cytat