Re: dżdżownicofobia

From: "Rafalski" <s...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: dżdżownicofobia
Date: Tue, 23 Apr 2002 02:06:38 +0200

Użytkownik "Astec SA"

> Przenieść się do miasta.
> Tu nie ma dżdżownic :)

Są i dżdżownice i ślimaki. Niedawno stałem w budce telefonicznej i
opowiadałem do słuchawki o niezdecydowanych ruchach żaby, która od paru
minut próbowała przejść przez osiedlową uliczkę. W pewnym momencie
przejechał koło niej samochód. Relacjonowałem sprawę na żywo, rozmówczyni
była bardzo przejęta losem płaza. Nie chciała uwierzyć, gdy po chwili
powiedziałem, że żabę właśnie przejechał samochód.
Właściwie możnaby powiedzieć, że zabiłem tę żabę przez zaniechanie.
Zapomniałbym o sprawie, gdyby nie to, że nawet teraz, po trzech tygodniach
widzę zwierzę wprasowane w chodnik za każdym razem, gdy stoję w budce pod
domem. Wróciłem z owej budki kilkanaście minut temu. Żaba jest przejeżdżana
dziesiątki razy każdego dnia, najwyraźniej dobrze służy to jej konserwacji.
Byłem pewien, że deszcz, słońce i wiatr zmiotą ją w ciągu kilku dni, ale ona
trzyma się mocno.

Do tej pory nie wiem, czy moja rozmówczyni uwierzyła w tragedię żaby owego
wieczoru.

--
Rafalski

DUDE: "Shit, I know that guy. He's a nihilist."