Fachowcy-zywic czy nie zywic

1. Data: 2005-08-27 16:24:19

Temat: Fachowcy-zywic czy nie zywic
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie stosujecie rozwiazanie w kwestii zywienia fachowcow (dluzsze remonty w
domu)? Zywicie czy nie? Mam na mysli obiady, bo kawa, herbata, napoje, to
wiadomo -sie robi.
Wtakich sytuacjach mam wyrzuty sumienia i czestuje obiadami, ale wcale nie
jest mi to na rękę...;(

Iwona
// Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / /
Cyceron

2. Data: 2005-08-27 17:35:54

Temat: Re: Fachowcy-zywic czy nie zywic
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:deq41t$h10$1@news.dialog.net.pl
Od: Iwona_s <i...@T...pl>
Było:
> [...]
> bo kawa, herbata, napoje, to wiadomo -sie robi.
> Wtakich sytuacjach mam wyrzuty sumienia i czestuje obiadami, ale

A oni tak od 8.00 do 20.00 ? To żywić...

Ale człowiek pracujący 12 godzin nie pracuje efektywnie, ja bym wygonił o
16.00 wtedy nie żywić. Wtedy więcej zrobią w krótszym czasie!

Głosuj na WC ( news:ddes2j$5t2$1@inews.gazeta.pl )
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

3. Data: 2005-08-27 19:20:27

Od: "Kacper W." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

i zadnych napojów wyskokowych.

4. Data: 2005-08-27 19:25:42

Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Pozdrawiam
> Iwona
> // Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / /

najlepiej ustalić przed robotą, bo przy dłuższym remoncie to jednak jakieś
koszty są

5. Data: 2005-08-27 19:29:59

Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale człowiek pracujący 12 godzin nie pracuje efektywnie, ja bym wygonił o
> 16.00 wtedy nie żywić. Wtedy więcej zrobią w krótszym czasie!

Potwierdzam. Wieksza wydajnosc ma pracujac max 8 godzin. Sprawdzilem -
plytki byly ulozone znacznie ladniej. Kolejna sprawa - nie czestowac piwem
!! Przestaje fachwcom zalezec, i plytki byly znowu krzywo ulozone :-)

Pozdrrr... Reksio

6. Data: 2005-08-27 19:50:23

Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to wiadomo -sie robi.
> Wtakich sytuacjach mam wyrzuty sumienia i czestuje obiadami, ale wcale nie

Powinni się sami żywić, ale jesli już zaczęłaś to bedzie trudno teraz
odmówić...
Niekoniecznie jak fachowiec siedzi 8 godzin i ani chwili dłużej to jest
lepiej zrobione. Niektórzy tak mają że wolą pracować wolno ale dokładnie i
czas im wtedy mija niepostrzeżenie. A taki pospiech byle do 16 tez nie musi
być dobry bo robota może być odwalona byle jak.

7. Data: 2005-08-29 07:06:05

Od: "Rex" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Iwona_s <i...@T...pl> napisał(a):
> Jakie stosujecie rozwiazanie w kwestii zywienia fachowcow (dluzsze remonty w
> domu)? Zywicie czy nie? Mam na mysli obiady (...)

Teoretycznie powinni żywić się sami, ale można zrobić kanapki. Współpraca
wtedy lepiej się układa :). Obiady bym sobie odpuścił. Miałem kiedyś taką
ekipę, której tak zasmakowały domowej roboty obiady, że przeciągała prace w
nieskończoność (prace i tak źle wykonali).

Pozdrawiam
Rex

8. Data: 2005-08-29 18:22:07

Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

"Iwona_s" <i...@T...pl> wrote in message
> [...]
> to wiadomo -sie robi.
> Wtakich sytuacjach mam wyrzuty sumienia i czestuje obiadami, ale wcale nie

Od kiedy Fenicjanie wynaleźli pieniądze* nie powinno być problemów z
regulowaniem takich kwestii. Należy fachowcom udostępnić kran z wodą i
gniazdko z prądem, coby sobie (własnym czajnikiem) wodę zagotowali. Jeżeli
fachowców musisz nocować na dłuższą metę (ja tak właśnie miałem), to dostali
starą lodówkę do wyłącznej dyspozycji i dostęp do kuchni oraz łazienki (ale
i tak jedli obiadki dostarczane z jadłodajni - wygodniej i szybciej). Po
pracy potrafili poruszać się tak, że w minimalnym tylko stopniu wchodzili
domownikom w paradę.
Oczywiście, wszystko powyższe nie wyklucza miłego grilla fundowanego przez
inwestora w sobotnie popołudnie - jeśli jest z fachowców zadowolony.
Moim zdaniem prawdziwy profesjonalista (po polsku - zawodowiec) cechuje się
tym, że potrafi pracować tak, by inwestor jak najmniej odczuwał jego
obecność, a zwłaszcza w sprawach nie związanych bezpośrednio z inwestycją.
Wszystko jest kwestią organizacji i kultury osobistej.

T.

*a podobno to i tak byli Chińczycy

Zmywarka 45cm
jaki kocioł ogrzewanie ?
jakie rolety zewnetrzne, jakies firmy (Wroclaw/okolice)
Ariston sprzęt AGD - opinie [pralka AVSF 129]
termoobieg a pieczenie ciasta