Fajna fotka i fajny dialog :-)

11. Data: 2020-06-07 01:12:36

Temat: Re: Fajna fotka i fajny dialog :-)
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-06 11:20, XL wrote:
> [...]
im-Dzong-Una-grozi-Korei-Pld-Chodzi-o-ulotki.html

eta-w-korei-polnocnej-cala-prawda-o-siostrze-dyktato
ra-6174884321945217a

> Może braciszka już załatwiła. Władza kusi. A i być może coś się dzieje
> takiego, że czas tam na rządy kobiety - kobiety potrafią być sto razy
> bardziej bezwzględne. Widać trzeba krwiożerczej samicy, aby to wszystko
> jeszcze mocniej trzymała za mordę.

Najpewniej, montuje siem tam koalicja, z przewodniom rolom PRC...

//ale, gdy tak spojrzec na mape, to ani gospodarczo, ani obszarowo, to
to nie ma znaczenia...

http://www.vidiani.com/asia-large-detailed-political
-map-with-all-capitals-and-major-cities/