Fajna rzecz od Clinique !

1. Data: 2003-01-27 11:13:01

Temat: Fajna rzecz od Clinique !
Od: "Dunia " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

W ostatnia sobote przeczytalam w Glamour, ze jest promocja Clinique - zestaw:
mydlo 50 g, tonik 2 - 60 ml i krem Dramatically Different 75 ml za 25 euro.
Poszlam dzisiaj do drogerii i rzeczywiscie byl taki zestaw za 24.49. Kupilam z
ciekawosci, bo cena atrakcyjna, a ja jeszcze nie uzywalam Clinique, a
slyszalam bardzo dobre opinie na temat tych kosmetykow.
Tak wiec dziewczyny, miejcie na oku Clinique, moze maja taka prompcje w PL ?

A tak w ogole - jakie sa wasze opinie o tych kosmetykach ?

Dunia

1. Data: 2003-01-27 11:18:46

Temat: Re: Fajna rzecz od Clinique !
Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Dunia " wrote:

> [...]
> moze maja taka prompcje w PL ?
>
> A tak w ogole - jakie sa wasze opinie o tych kosmetykach ?

Ja uwielbiam ich kosmetyki.
"3 kroki" są naprawde czyms podstawowym w pielegnacji skóry. Ale na Twoim
miejscu uwazałabym z tonikiem 2 jesli nie masz tłustej skory - mozliwe ze
nei bedziesz mogła od razu uzywac go 2 razy dziennie, ale np co 2 dzien -
kwestia wypróbowania :)
Imo Clinique ma jedne z lepszych podkładów.
Moja ulubina szminka - tez Clinique.
Cienie mają dobre - choc wole Diora.

Jednym słowem, za niezbyt duze pieniadze otrzymuje sie bardzo wysoką jakosc
:)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-01-27 11:39:10

Od: anek <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Dunia wrote:

> W ostatnia sobote przeczytalam w Glamour, ze jest promocja Clinique - zestaw:
> mydlo 50 g, tonik 2 - 60 ml i krem Dramatically Different 75 ml za 25 euro.

dobra cena. starczy ci ten zestaw na dwa miesiace, moim zdaniem - toniku
uzywam odrobine, bo jest z alkoholem i wiadomo, nie nalezy przesadzic.
DDML tez schodzi odrobinka, jest bardzo wydajny. w zasadzie zaczelam go
uzywac, bo dostalam prezent przy zakupie (wlasnie 3 kroki) - przedtem mi
sie nie podobal (nie lubie zoltego koloru i to pewnie stad).

> Tak wiec dziewczyny, miejcie na oku Clinique, moze maja taka prompcje w PL ?

jassne:/ tylko zestaw bedzie kosztowac o polowe wiecej:/ face the future
kosztowal w Niemczech 40 euro, w Polsce - 200 czy nawet 220 pln://

> A tak w ogole - jakie sa wasze opinie o tych kosmetykach ?

jak najlepsze. total turnaround w emulsji do moj ukochany preparat,
antigravity pod oczy ratuje mnie po calym dniu i polowie nocy przed
kompem (taka praca..), weather everything jest jedynym zimowym
nietlustym skutecznym kremem, jaki znam. z kolorowki Clinique stosuje
tylko podklad (superfit). mialam cienie (poczworne, pastelowe), ale
oddalam, bo ostatnio prawie wcale sie nie maluje i szkoda, zeby sie
kurzyly u mnie.
no i jest happy - bardzo mily zapach. uzywam czasem w lecie, zamiast
tommy girl.

xx.

1. Data: 2003-01-27 11:41:59

Od: "maja" <m...@c...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A tak w ogole - jakie sa wasze opinie o tych kosmetykach ?
>
> Dunia

ja uzywam wody toaletowaej Clinique "Elixir" (nie wiem, czy dobrze
napisalam, bo nie pisze z domu). w pierwszej chwili nie podoba mi sie ten
zapach. jednak po 10 minutach doslownie otacza cale cialo bardzo delikatny
zapach. uzywam odrobinke, ledwo czuc. niestety nie wiem, ile kosztuje, bo
maz mi kupil w strefie bezclowej.

maja

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2003-01-27 12:08:29

Temat: Odp: Fajna rzecz od Clinique !
Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dunia <d...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b1347t$et6$...@i...gazeta.pl...
> [...]
> slyszalam bardzo dobre opinie na temat tych kosmetykow.
> Tak wiec dziewczyny, miejcie na oku Clinique, moze maja taka prompcje w PL
?

W Szwecji taki zestaw tez jest w promocji. Widzialam ceny od ponizej 300 SEK
(info dla Solany: w KICKS - i dzieki na wskazowke :-) ) do prawie 500
(lokalne perfumerie na glownej ulicy w centrum) (ca. 30-50 EURO).

> A tak w ogole - jakie sa wasze opinie o tych kosmetykach ?

Uwielbiam :-)))
Kiedys dostalam DDML (z Kanady), bylam zachwycona - niestety ukradli mi przy
okradaniu naszego auta...
Niedlugo sie przymierze do odnowienia zapasow kosmetykow, i wtedy chce cos
nabyc wlasnie od nich :-))))

--
Pozdrawiam cieplutko,
Magda

1. Data: 2003-01-27 12:57:38

Od: "Dunia " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia <L...@u...poczta.onet.pl> napisał(a):

> Ja uwielbiam ich kosmetyki.
[ciach]
> Jednym słowem, za niezbyt duze pieniadze otrzymuje sie bardzo wysoką jakosc
> :)

Ja wlasciwie planowalam kupic sobie cos Clinique od czasu mojej wizyty w USA,
gdzie przekonalam sie, ze wiekszosc kobiet, ktore tam poznalam stosuje wlasnie
Clinique. I to od 3-go pokolenia :)))

Mnie najlepiej w sumie dotad sluzyl Lancome, ale... kto wie. :)))

Dunia

1. Data: 2003-01-27 13:00:23

Od: "Dunia " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

anek <a...@b...com> napisał(a):

> jassne:/ tylko zestaw bedzie kosztowac o polowe wiecej:/ face the future
> kosztowal w Niemczech 40 euro, w Polsce - 200 czy nawet 220 pln://

No, ale w Niemczech jest mniejszy VAT na kosmetyki, o ile dobrze pamietam.
A poza tym to ceny roznia sie czasem dramatycznie od sklepu do sklepu, tak jak
i w Polsce.
Na drozszych kosmetykach jest czasem 5 euro roznicy.

Dunia

1. Data: 2003-01-27 14:58:01

Od: "Agusiek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia " <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
?

> A tak w ogole - jakie sa wasze opinie o tych kosmetykach ?

Hehe.... promocje.... Kupiłam ostatnio puder w kamieniu za 105 zł dokładnie,
a od 3 czy 4 miesięcy krążę wokół cieni które kosztują 99 zł..... Promocji
na Clinique w PL jeszcze nigdy nie widziałam....

WKosmetyki są super, wszystko czego dotychczas od nich próbowałam było dla
mnie idealne, ale ceny tutaj niestety porażające.....

Aga

1. Data: 2003-01-27 15:24:21

Od: "ID" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agusiek" <A...@i...pl> napisał w wiadomości
..... Promocji
> na Clinique w PL jeszcze nigdy nie widziałam....
Zestaw 3 Krokow byl w promocji gwiazdkowej w Domach Towarowych Centrum i w
Douglasie po okolo 120 zl- mydlo, tonik i lotion nawilzajacy, w
przezroczystych
kosmetyczkach i firmowych pudelkach

pozdrowienia
IDa

1. Data: 2003-01-27 15:50:08

Od: "Agusiek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zestaw 3 Krokow byl w promocji gwiazdkowej w Domach Towarowych Centrum i
> Douglasie po okolo 120 zl- mydlo, tonik i lotion nawilzajacy, w

Przegapiłam :(((

Aga

Depilacja nog u facetow...
dermika