Fajnie jest komus dokopac!!!

1. Data: 2003-01-02 13:33:08

Temat: Fajnie jest komus dokopac!!!
Od: "Jerzy" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!
Po jakims czasie znowu sobie poczytalem grupe i nie moge sie powstrzymac od
zdziwienia. Byla swego czasu, niedawno, prosba o rade "Co ja mam robic?" to
o tej dziewczynie + dwoch facetach. I co? Ciekawostka - wiekszosc odpowiedzi
koncentrowala sie na ocenie piszacej osoby i to w dosc rynsztokowej formie.
Nie sadze zeby ktos, kto pisze z prosba o rade chcial byc w ten sposob
oceniany bo sam wie, ze sytuacja jest zla, zle sie z tym czuje i probuje
jakos z tego wybrnac. A tu zamiast rady...pomocy w jakis sposob, dowiaduje
sie ze jest glupia, pop..., k...., .... .Hmm brawo, brawo. Proponuje motto
dla grupy "Masz problem? - napisz, sprawimy, ze poczujesz sie gorzej!!!"
Osadzimy, wydamy wyrok - kare wymierz sobie sam(a). Gratulacje!!!
Fajnie jest komus czasami dokopac bez konsekwencji, prawda? Jak to poprawia
samopoczucie!

Szczegolne wyrazy szacunku dla osoby o dosc dwuznacznym nicku cbnet -
kompleksy jakies powylazily czy chamstwo to zwykle takie sobie?

przepraszam wszystkich, ktorzy moga sie poczuc urazeni a nie dolaczyly sie
do stadnego ataku na autorke w/w posta ale jakos nie moglem wytrzymac zeby
nie napisac co o tym mysle
gratuluje dobrego samopoczucia i pozdrawiam w nowym 2003 roku

pozdrawiam
Jerzy

ps. nie jestem zadnym z tych dwoch i nawet nie znam sprawczyni calego
zamieszania :-) - to tak zeby byla jasnosc

1. Data: 2003-01-02 13:37:08

Temat: test [było: Re: Fajnie jest komus dokopac!!!]
Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-01-02 13:40:20

Temat: Re: Fajnie jest komus dokopac!!!
Od: "Basia" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja myślę,ze to troszkę nie tak....
chodzi o to,zeby Kasia uświadomiła sobie co to za uczucie,według mnie to
żadna miłosć ,skoro oparta jest na oszustwie,byćmoże to
przyzwyczajenie....szacunek? hmmm,chyba tez niekoniecznie...
Moze forma odpowiedzi nie jest zbyt dobra,ale rady były: powiedzieć
obojgu....,spróbować żyć we trójke...,itp.
Fakt faktem,ze Kasia troszkęza dużo mówi o sobie,ze to ona żle sie czuje w
tej sytuacji....moze czas pomyśleć jakby czuli sie jej panowie,gdyby tylko
pozwoliła im o tym wiedzieć....
Rozumiem,to ciężka sytuacja....a my jesteśmy tylko ludźmi...
pozdrawiam:-)

1. Data: 2003-01-02 13:56:57

Od: Michal Pasternak <m...@p...w.lub.pl> szukaj wiadomości tego autora

No i tak zaczyna się mój kochany list...
Do Jerzy, który(a) dnia Thu, 2 Jan 2003 14:33:08 +0100 popełnił(a):

Nie podoba Ci sie - nie czytaj.
--
mp

1. Data: 2003-01-02 13:58:02

Temat: Re: test [było: Re: Fajnie jest komus dokopac!!!]
Od: "Basia" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

od razu przeproś....to trudne:-) sama tak mam, mój mąż zresztąt ez

1. Data: 2003-01-02 14:00:12

Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec) szukaj wiadomości tego autora

: od razu przeproś....to trudne:-) sama tak mam, mój mąż zresztąt ez

tak robię (=staram się), ale wolałbym nie robić i nie przepraszać ;)

1. Data: 2003-01-02 14:00:48

Od: "edYta" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Osadzimy, wydamy wyrok - kare wymierz sobie sam(a). Gratulacje!!!
> Fajnie jest komus czasami dokopac bez konsekwencji, prawda? Jak to

I pewnie dlatego wiekszość TYLKO czytających nie zwróci się tutaj ze swoim
problemem z czystego powodu - bojąc się, ze zamiast porady zostanie
zbesztany za swoje zachowanie, postępowanie, uznany za głupiego, pop....
itd.itp.

> pozdrawiam
> Jerzy

pozdrawiam
edYta

1. Data: 2003-01-02 14:11:31

Od: "Basia" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie mam innych złotych porad na ten temat...jak sie człowiek
kłóci,przewaznie tracitroszke kontrole nad sobą
wydaje mi sie jeszcze ,że często z braku jakichśkonkretnych argumentów
zaczynamy mówić jakieśgłupoty,które faktycznie ranią ,choć niekoniecznie
sązgodne z prawdą....po prostu nie chcemy,by druga osoba miała ostatnie
słowo,bo "gorzej wypadniemy"(może to nie najlepsze określenie),nie
zastanawiamy sie nad tym,ze czasem lepiej przemilczeć i w ten sposób można
kłótnięzakończyć,albo powiedzieć:"słuchaj,teraz jesteśmy
zdenerwowani,porozmawiajmy o tym jak sie uspokoimy"....
hmmmm,chciałabym tak umieć....kłócąc sie ,nagle "dostać młotkiem w głowe" i
wypowiedzieć ten tekst...:-)

1. Data: 2003-01-02 14:12:31

Od: "bonifax" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Nie podoba Ci sie - nie czytaj.

To odpowiedź z gatunku:
Panie Doktorze boli mnie jak oddycham! A Doktor odpowiada: Proszę nie oddychać.
Przyznaję, że miałem ochote sformułowac to nieco dosadniej.
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-01-02 14:13:19

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Pasternak <m...@p...w.lub.pl>

> No i tak zaczyna się mój kochany list...
> Do Jerzy, który(a) dnia Thu, 2 Jan 2003 14:33:08 +0100 popełnił(a):
>
> Nie podoba Ci sie - nie czytaj.

A niby dlaczego nie miałby komentować? Każdemu wolno.

P.

marzenie...smutek
sen złoty psphome ;)
Do tych co maja czasopisma psychologiczne :)
komory deprywacji sensorycznej
I mamy 2003...