Re: Faktem jest...

From: " " <j...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Faktem jest...
Date: Mon, 5 Dec 2005 22:28:54 +0000 (UTC)

Golo <k...@t...pl> napisał(a):

> A po co chcesz Krysi cokolwiek tlumaczyć? Masz poczucie misji w sobie czy
> jak?
> Masz, czy też nie,coś do powiedzenia, to zawsze głos zabierasz.Przeważnie
> bez sensu.
> To wolny kraj i każdemu wolno wygadywać dowolne głupoty,
> no, ale bez przesady, sanczo panczu Marcina( pozdrawiam).
> Wyluzuj i będzie dobrze...

Zadroscisz, ze inni tez maja poczucie misji? To wolny kraj wiec nalezy
informowac ludzi, ze optymalni to niebezpiczna sekta ktora zeruje na niewiedzy
czesto ciezko chorych i starych ludzi.

Najdobitniejszym przykladem waszego nieuctwa, sa teksty wipisywane przez ta
twoja Krysie, ktora jesli sie nie uspokoi to bedzie miala powazne problemy.
Uwazaj Gulo, bo i ty sie mozesz takich problemow nabawic, jesli sie okaze ze
masz Arkadie Pseudozdrowia w ktorej przeprowadzasz nielegalne eksperymenty
medyczne na chorych ludziach.

A teraz do budy, adwokacie Szarik:))))