Re: Faktem jest...

Data: 2005-12-06 21:20:44
Temat: Re: Faktem jest...
Od: Golo <k...@t...pl>

Dnia Tue, 06 Dec 2005 17:03:37 +0100, Gugu <j...@g...pl>
napisał
w odpowiedzi na:

Więc napisał mniej wiecej takie głupotki:

> To co napisalem to tylko zwykle dostosowanie sie do twojego poziomu,
> Gulu:)

Bez komentarza.Bo i co tu komentować...A zaraz ponizej Gugu Jef_f tez cos
pisze.
Nie wiadomo w zasadzie czego ma sie ten jesgo tekst tyczyć,
bo napewno związku z tym co pisalem ja, toto raczej nie ma.
Ot takie bajdurzenie chorego umysłu co to co i raz sie wciela w inną
osobowość,zmienia
tożsamosci i bredzi, i bredzi...
Nudne to. Ale zostawiam. Zobaczcie i ocencie sami...
Ani jednego dowodu na szkodliwość takiej czy innej diety.
Tylko prezentacja osobistych fobii i uprzedzen.Cóż, jest demokracja i kazdy
moze mówić co mu slina na język przyniesie.

> [...]
> komisji bioetycznej i Ministerstwa Zdrowia.
>

> Dlatego proponuje ci Gulu, abys zapoznal sie z prawem karnym ktoremu
> takie
> praktyki szarlatanskie podlegaja, abys pozniej nie twierdzil, ze tych
> przepisow nie znales (chciaz nieznajomosc prawa nie jest zadna
> okolicznoscia
> lagodzaca).
>
> Podaje ci co powinienes przeczytac, zanim zaczniesz ordynarnie opluwac
> ludzi
> kpiacych z "objawien" p. Kwasniewskiego:
> 1/Eksperyment medyczny na organizmie ludzkim w prawie europejskim i

_0D.html