Strona główna Grupy pl.sci.medycyna Fanatyzm - częściowo NTG (przepraszam za ew. naruszenie netykiety). Re: Fanatyzm - częściowo NTG (przepraszam za ew. naruszenie netykiety).

Re: Fanatyzm - częściowo NTG (przepraszam za ew. naruszenie netykiety).

From: Kaja <f...@f...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Fanatyzm - częściowo NTG (przepraszam za ew. naruszenie netykiety).
Date: Sun, 10 Jun 2001 02:11:19 +0200
Sender: [kokosowa friko.onet.pl]@pi15.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl

Artur Drzewiecki napisał(a):

> Chciałbym urządzić coś w rodzaju plebiscytu.
> Mianowicie - ściąłem się dość ostro z kolegą Jackiem
> nazwie).
> Dlatego też proponuję odpowiedzieć na dwa pytania:
> 1. Który z nas dwóch jest większym fanatykiem?
> 2. Który z nas dwóch jest większym błaznem?

Mogę Ci napisać, że Twoje posty czytam z zaciekawieniem...Natomiast co dotyczy Jacka,
który jak jest zagrożony, to zmienia nicki...Był on już m.in Expertem ( lidzie mówia
na
niego Expierd), potem Jackiem z numerem, teraz jakiś Pastor...Popytaj o niego na
grupach, to Ci wszyscy powiedzą, że Expierd urzęduje już na stałe w ich
"kill-file'ach.

> Jeśli się okaże, że ja jestem większym lub równym fanatykiem/błaznem,
> niż kolega Jacek, to dołożę wszelkich starań, żeby się poprawić.

Moim zdaniem nie musisz się poprawiać...Po prostu ignoruj posty Expierda i nie
odpowiadaj na nie.

> Natomiast, jeśli on wygra w którymś z pytań, to jego pytajcie, co z tym
> zrobi.

Po co ten plebiscyt?

> PS. Jeszcze raz przepraszam za NTG, ale uważam, że w grupie ze "sci" w
> nazwie fanatyzm i błazeństwo nie powinny mieć miejsca.

Oczywiście.

Pozdrawiam,
Kaja
--