Farba do włosów?

1. Data: 2002-10-11 08:10:27

Temat: Farba do włosów?
Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie firmy byście polecili farbę do włosów, co by była naprawdę trwała, nie
niszczyła za bardzo włosów, a może nawet je odżywiała??

Pozdrawiam
Dorunia

--
Z miłoscią jest jak z masłem. Od czasu do czasu trochę chłodu utrzymuje je w
świeżości.

1. Data: 2002-10-11 15:09:32

Temat: Re: Farba do włosów?
Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmmm....to może spytam tak, jakie farby do włosów lubicie i jesteście
zadowolone z nich??

Pozdrawiam
Dorunia

1. Data: 2002-10-11 15:58:49

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dorunia" wrote:

> Hmmm....to może spytam tak, jakie farby do włosów lubicie i jesteście
> zadowolone z nich??

Włąsnie pojawiła się nowośc na polskim rynku:
Wella - Decore - krem koloryzujący
mają 16 kolorów
Twierdzą ze to farba, która posiada zrównoważony system farbowania i
pielęgnacji
temu ostatniemu przezde wszystkim słuzy balsam z extraktem z migdałów,
D-panthenolem i wit. E
Ja ufarbowałam włosy nią przedwczoraj - i jest to najfajniejszy ciemny brąz
jaki dotąd miałam, a włosy rzeczywiscie są miekkie i błyszczące.
Polecam

--

Lia

1. Data: 2002-10-14 07:57:31

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja ufarbowałam włosy nią przedwczoraj - i jest to najfajniejszy ciemny
brąz
> jaki dotąd miałam, a włosy rzeczywiscie są miekkie i błyszczące.
> Polecam

Z nieba mi spadasz kobieto!
Bo wlasnie jutro do fryzjera, obcinam wlosy na krotko i chce sobie
zafarbowac na ladny braz, bo te L'orealowskie kasztany i mahonie po dwoch
tygodniach wygladaja... tandetnie i sztucznie i na dodatek wszystko to
przypomina spranego kota!

Ale wracajac do tematu - blagam, powiedz jaki to kolor (numer) i jak bardzo
ciemny jest ten braz.
Matko az mi cisnienie skoczylo:)

Kaska

1. Data: 2002-10-14 10:45:46

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Skakanka" wrote:

> Ale wracajac do tematu - blagam, powiedz jaki to kolor (numer) i jak
> bardzo ciemny jest ten braz.
> Matko az mi cisnienie skoczylo:)

numer 3/0
wg opisu - ciemny braz - n agłowie mam bardzo bardzo bardzo ciemny brąz -
ciemna gorzka czekolada, odcien ewidentnie chłodny
Mozliwe ze mi wyszedł tak ciemny bo trzymał 10 minut dłuzej - tak każą jesli
ma się grube włosy

Z tego co widzę z ulotki to mają też 5/0 jasny brąz - i on wydaje się być
ciepły

generalnei z tym moim kolorem wyszło tak, ze kolor jest identyczny jak w
takim próbniku z włosami ( taka ksiązka z wszyttkimi kolorami)

Farba nic a nic nie śmierdzi przy nakładaniu, a co wazniejsze po umyciu
włosów tez nic nei pachnaiło chemią ( a wszystkie inne farby czułam dookołal
siebie przez tydzien, jakos tak nie trawiłam tego zapachu - a w tym
przypadku nic a nic sie nie czuje)

--

Lia

1. Data: 2002-10-14 11:13:21

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z tego co widzę z ulotki to mają też 5/0 jasny brąz - i on wydaje się być
> ciepły

Dzieki!!!
Wlasnie na ten jasny mialam ochote, widzialam go na reklamie i mi szczeka
spadla z zachwytu.

Kaska

1. Data: 2002-10-14 12:45:03

Od: "Reniaszka " <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka <k...@N...pl> napisał(a):

> Dzieki!!!
> Wlasnie na ten jasny mialam ochote, widzialam go na reklamie i mi szczeka
> spadla z zachwytu.
>
> Kaska

Ja również się na niego czaję, ale dopiero co farbowałam, więc muszę trochę
odczekać :-( Daj znac jak Ci wyszedł, ok?

1. Data: 2002-10-14 13:33:47

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja również się na niego czaję, ale dopiero co farbowałam, więc muszę
trochę
> odczekać :-( Daj znac jak Ci wyszedł, ok?

Jasne
w srode juz bede wiedziec:)

1. Data: 2002-10-17 08:48:00

Od: "Masia" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" napisała w wiadomości

> [...]
>
> generalnei z tym moim kolorem wyszło tak, ze kolor jest identyczny jak w
> takim próbniku z włosami ( taka ksiązka z wszyttkimi kolorami)

Ja wczoraj ufarbowałam włosy kolorem 5/0 jasny brąz. Wahałam sie czy nie
wybrać ceminego, bo jednak lepiej mi w ciemnych włosach, ale ponieważ
próbnik pokazywał prawie czarny kolor, zecydowałam się ostatecznie na jasny.
I całe szczęście. U mnie ten jasny wyszedł bardzo ciemy.
I zdecydowanie chłodny. Zupełnie nie podobny do tego, który jest w
telewizyjnej reklamie tej farby. Włosy nie wyglądają zachwycająco, nie są
ani bardziej miękkie ani bardziej błyszczące niż przed farbowaniem.
Dodatkowo farba mnie uczuliła. Po nałożeniu skóra chwilę mnie piekła, a w
nocy zaczęła straszliwe swędzieć.
Zoabczę jak kolor będzie ewoluował. Z doświadczenia wiem, że niektóre farby
przez pierszy dzień, dwa wyglądają na moich włosach zbyt ciemno, a potem
pigment trochę się wypłukuje i jest lepiej.
Generalnie ta farba to żadna rewelacja.
Masia

1. Data: 2002-10-18 15:01:31

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Masia" wrote:

> . U mnie ten jasny wyszedł
> bardzo ciemy. I zdecydowanie chłodny. Zupełnie nie podobny do tego,
> który jest w telewizyjnej reklamie tej farby.

Bo z tego co widziałąm n areklamie w TV to ona nie miała pofarbowanych tym
odcieniem.

> Dodatkowo farba mnie uczuliła. Po nałożeniu skóra
> chwilę mnie piekła, a w nocy zaczęła straszliwe swędzieć.

I po to sie robi próby uczuleniowe. Jak ktoś nei zrobił - sam sobie winien.

--

Lia : Lifeform Intended for Assassination

demakijaz oczu
SVR-prosze o identyfikacje:)
horror, czyli kupowanie kozakow
Poradzcie coś na przetłuszczające się włosy :(
Gdzie slynna baza we Wroclawiu?