Re: Farba do włosów?

From: "Lia" <L...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Farba do włosów?
Date: Fri, 11 Oct 2002 17:58:49 +0200
Sender: L...@p...onet.pl@62.233.186.130

"Dorunia" wrote:

> Hmmm....to może spytam tak, jakie farby do włosów lubicie i jesteście
> zadowolone z nich??

Włąsnie pojawiła się nowośc na polskim rynku:
Wella - Decore - krem koloryzujący
mają 16 kolorów
Twierdzą ze to farba, która posiada zrównoważony system farbowania i
pielęgnacji
temu ostatniemu przezde wszystkim słuzy balsam z extraktem z migdałów,
D-panthenolem i wit. E
Ja ufarbowałam włosy nią przedwczoraj - i jest to najfajniejszy ciemny brąz
jaki dotąd miałam, a włosy rzeczywiscie są miekkie i błyszczące.
Polecam

--

Lia