Farby "Dulux"

1. Data: 2001-08-14 19:54:56

Temat: Farby "Dulux"
Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś miał do czynienia z ww. farbami? Chodzi mi konkretnie o tzw.
jednowarstwowe półmatowe emulsje akrylowe na ściany. Facet ze sklepu twierdzi,
że jedna warstwa farby jest w stanie pokryć idealnie wszelkie zabrudzenia,
poprzednią farbę i nawet dziecięce malowidła na ścianie. Trochę się na tę
emulsję napaliłam, ale czy faktycznie dam radę zamalować mazaje wykonane
kredkami świecowymi, długopisem, farbami i pisakami? Oczywiście można
potraktować całość drugą warstwą, ale wyjdzie toto nieco drogo.
Maja

1. Data: 2001-08-15 11:41:52

Temat: Re: Farby "Dulux"
Od: "FROST" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Faktycznie tak jest malowałem tą farbą (ONCE)pokój i nawet wydajność wyszła
taka jak obliczyłem. NAprawdę jest rewelacyjna , jest strasznie gęsta
(galareta)
ale taka musi być NIE PRÓBUJ ROZWADNIAĆ Kup sobie do tego jeszcze dobry
(najlepiej drogi) wałek i powodzenia.

ADAM

PS Zadziwiająco mało sprzątania mialem po malowaniu ta farbą.

Użytkownik Maja Krężel <o...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9ld0sn$dje$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-08-16 06:06:35

Od: "anar" <a...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podzielam opinię FROST'a bardzo wydajna, ładnie kryje. Ja malowałem pędzlem.

--
pozdr
anar

--
Serwer dedykowany w godzinę, http://www.wdc.pl

1. Data: 2001-08-16 09:58:58

Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

FROST napisał

[...]

Dziękuję za sugestie. Chyba się skuszę. Czy bardzo czuć tę farbę w
pomieszczeniu? Czy wietrzenie jest potem potrzebne, jak długo? Jak długo schnie
ściana po pomalowaniu?

: PS Zadziwiająco mało sprzątania mialem po malowaniu ta farbą.

To też jest dla mnie ważne :)
Maja

1. Data: 2001-08-16 09:59:53

Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

anar napisał

: Podzielam opinię FROST'a bardzo wydajna, ładnie kryje. Ja malowałem pędzlem.

A nie było smug i nierówności?
Maja

1. Data: 2001-08-16 12:15:33

Od: "mk" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

i ja także polecam te farby naprawdę super i jedna warstwa wystarcza, a
jeżeli nawet trzeba by było coś pokryć drugą warstwą to nie trzeba kłaść dwu
warstw w całym pomieszczeniu tylko tam gdzie taka potrzeba wystepuje.
Wspułczuje tym co malowali pędzlem.
pzdr

--
Marcin
http://markoz.republika.pl

1. Data: 2001-08-16 13:00:41

Od: "MaJasiek" <...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maja Krężel" <o...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> anar napisał
>
> : Podzielam opinię FROST'a bardzo wydajna, ładnie kryje. Ja malowałem
pędzlem.

> A nie było smug i nierówności?
> --
Tez malowalem i potwierdzam
bomba jest w tej farbie to ze na drugi dzien (jak wyschnie)
robisz ew. poprawki i ich wcale nie widac - nie zobaczysz gdzie byly

--
MaJasiek
m...@h...pl

1. Data: 2001-08-16 13:01:01

Od: "Dorota Sierakowska" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystko się zgadza. Trzeba się stosowac do zaleceń producenta i
rzeczywiście grubo nakładać, bo inaczej pod światło widać smugi.
Wydajność wychodzi zgodna z deklarowaną. Kolory na ścianie są troszkę
ciemniejsze, ale tak jest chyba ze wszystkimi farbami

Powodzenia
Dorota

1. Data: 2001-08-16 14:02:39

Od: "MaJasiek" <...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota Sierakowska" <d...@p...com.pl> napisał w
wiadomości news:9lggb6$f1t$1@news.tpi.pl...
> [...]
> Wydajność wychodzi zgodna z deklarowaną. Kolory na ścianie są troszkę
> ciemniejsze, ale tak jest chyba ze wszystkimi farbami

niestety po pewny czasie blakna

--
MaJasiek
m...@h...pl

1. Data: 2001-08-17 10:07:45

Od: "Sebastian Hałucha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kredkami świecowymi, długopisem, farbami i pisakami? Oczywiście można
> potraktować całość drugą warstwą, ale wyjdzie toto nieco drogo.

Malowałem dw tygodnie temu DULUXem ale zwykłym - zrobiłem błąd bo
rozcieńczyłem - i skończyło sie na tym że malowałem 4 razy ! bo było widać
gips (szpachlowanie) spod farby. Ale efekt jest rewelacyjny. Malowałem
kuchnię.
2 ściany na beżowo-waniliony, 2 na pomarańczowy. No i można spokojnie
zmywać.

seba

Umowa najmu
dach.com.pl - nowy wortal