Farmona /szmpon/

1. Data: 2004-09-27 06:08:27

Temat: Farmona /szmpon/
Od: "agatka" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam pytanko, czy ktoras z Pań uzywala szamponow Farmony? chcialam wyprobowac
linie Radical (wlosy suche i zniszczone), ale nie wiem czy warto ....

(ja na razie testowalam olejki do kapieli i jestem z nich bardzo zadowolna -
cudnie pachna i pozostawiaja bosko aksamitna skorke :)

pozdro
agat

1. Data: 2004-09-27 08:26:07

Temat: Re: Farmona /szmpon/
Od: "Anik" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kupiłam szampon Farmony taki w granatowej plastikowej butelce- do włosów
zniszczonych , przetłuszczających się ze skłonnością do łupieżu. bardzo
dobry szmpon, świetnie wzmocnił włosy.Dzięki niemu pozbyłam się łupezu.

1. Data: 2004-09-27 11:47:07

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agatka" <a...@e...pl> napisał w wiadomości

> mam pytanko, czy ktoras z Pań uzywala szamponow Farmony? chcialam
wyprobowac
> linie Radical (wlosy suche i zniszczone), ale nie wiem czy warto ....

Radicalu osobiście nie stosowałam, ale inny szampon Farmony jest moim
numerem 1.
Mianowicie żeń-szeniowy. Kosztuje toto 8 zł, a jest genialny.
Przez ostatnie lata wypróbowałam mnóstwo szamponów od średniopółkowych,
poprzez apteczne, aż do tych droższych (Lancome, Rene Furterer, Ekinos,
itp). I żaden mi nie służył.
A ten żeń-szeniowy jest genialny i wspaniale robi moim włosom i skórze
głowy. Od czasu do czasu zdradzam go z jakimś nowym wynalazkiem (a to mnie
fryzjerka namówi, a to przeczytam coś na pru, albo koleżanka sugestywnie
poleci...). I zawsze wracam z podkulonym ogonkiem do Farmony. :)

Aktualnie moje oczyszczanie włosów to: na codzień żeń-szeniowa Farmona, a
raz w tygodniu szmpon "peelingujący" Neutrogeny (przed odżywczą maseczką na
włosy).

I ten zestaw się sprawdza, ale człowiek ma niestety to do siebie, że
strasznie by chciał ulepszać... No i zamówiłam teraz szampon Kerastase (bo
mają genialne odżywki). Zobaczymy jak szybko tym razem wrócę do Farmony...
;)

--
best regards
Asia niedzielka [wroclaw]

1. Data: 2004-09-27 12:52:31

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-09-27 08:08,Użytkownik agatka ziewnął szeroko i rzekł:

> [...]
>
> (ja na razie testowalam olejki do kapieli i jestem z nich bardzo zadowolna -
> cudnie pachna i pozostawiaja bosko aksamitna skorke :)

Ja miałam szampon Radical do osłabionych i wypadających. Miałam też
mgiełkę odżywczą z tej samej serii. Po pierwszych zachwytach przyszła
chwila otrzeźwienia - nie zauważyłam żadnych efektów "wzmacniających".
Włosy wypadają garściami. Na "rozgrzeszenie" szamponu powiem tylko, że
przyczyna wypadania może być z gatunku tych, na które żaden szampon nie
podziała (bo nei działa też np. zażeranie się Skrzypovitą). Butelka
szamponu nieekonomiczna i nieporęczna.

Krusz.

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-09-27 13:09:03

Od: "agatka" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

czyli jak zwykle wszystko zalezy .... (jak lezy, hehe) ...od osoby ...
jednym sprzyja innym nie

wielkie dzieki, pewnie sprobuje, moze mie zadziala i włosie me wzmocni :-)

dzięks raz jeszcze, pozdrawiam
agat

1. Data: 2004-09-27 14:04:08

Temat: Re:[OT aż boli] Farmona /szmpon/
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Coś mi się z oczami dzieje. Z konta Joanny Pawlus pisze Asia niedzielka
[wrocław]. Mam schizo, czy to tak ma być? :)

Krusz.
nieprzytomnie
--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-09-27 14:17:36

Temat: Re: Re:[OT aż boli] Farmona /szmpon/
Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> Coś mi się z oczami dzieje. Z konta Joanny Pawlus pisze Asia niedzielka
> [wrocław]. Mam schizo, czy to tak ma być? :)

tak było i będzie... :))

Mam na imię Asia, na niektórych forach udzielam się jako niedzielka albo
Jona.
A niedawno dorosłam do tego, aby na newsach w polu from wstawić imię i
nazwisko.
(przedtem było samo Joanna, ale wtedy łatwo o pomyłki)

1. Data: 2004-09-27 15:17:19

Od: "Bozenka" <b...@s...pw.edu.pl.terefere> szukaj wiadomości tego autora

> wielkie dzieki, pewnie sprobuje, moze mie zadziala i włosie me wzmocni :-)
> dzięks raz jeszcze, pozdrawiam
> agat

To napisz, jakie sa efekty :)
Tez sie temu szamponowi przygladam...

Bozenka :)
sloneczna miodzio dziewczyna

1. Data: 2004-09-27 16:20:07

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-09-27 16:17,Użytkownik Joanna Pawlus ziewnął szeroko i rzekł:

> [...]
> nazwisko.
> (przedtem było samo Joanna, ale wtedy łatwo o pomyłki)

Aaaa, no to przepraszam :) Już wszystko rozumiem :)

Krusz.

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-09-28 05:36:30

Od: "agatka" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

droga kupna nabylam wczoraj farmone - radical - ale do włosów farbowanych,
jako, ze takie posiadam,
o efektach poinformuje - obiecuje :-)

buziaki
agat

Cotygodniowe przypomnienie FAQ (2004-09-27)
Zakupy w zagranicznych sklepach
podróba czy nie? [Allegro]
cienie ruby rose gliwice
podkłady HR