Faszyzm a humanizm...

11. Data: 2010-07-17 09:54:31

Temat: Re: Faszyzm a humanizm...
Od: "kant.or" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kszeslaf hoopqa" <p...@c...prl> napisał w wiadomości
news:i1ru7q$sfi$2@inews.gazeta.pl...
> Fri, 16 Jul 2010 02:45:51 +0200, tako rzecze kant.or:

> jak mam ustawione dla grupy kodowanie którego używasz to nie ma problemu,
> jednak ta deklaracja powinna być w nagłówku, więc coś z programem, albo
> jego konfiguracją jest niedobrze

Piszę z łołtłuka expresso, masz moze
jakiś pomysł ? :o/

zdar
kant.or

12. Data: 2010-07-17 11:10:30

Od: kszeslaf hoopqa <p...@c...prl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 17 Jul 2010 11:54:31 +0200, tako rzecze kant.or:

nie, ale mam linka
http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm

13. Data: 2010-07-17 11:25:17

Od: "kant.or" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sat, 17 Jul 2010 11:54:31 +0200, tako rzecze kant.or:

> nie, ale mam linka
> http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm

Wielkie THANKS, coś tam ustawiłem sobie,
ale zdecydowanie za mało...

zdar
kant.or

14. Data: 2010-07-17 13:00:15

Od: kszeslaf hoopqa <p...@c...prl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 17 Jul 2010 13:25:17 +0200, tako rzecze kant.or:

a czego brakuje?

15. Data: 2010-07-17 13:12:51

Od: "kant.or" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sat, 17 Jul 2010 13:25:17 +0200, tako rzecze kant.or:

> a czego brakuje?

No brakowało, kilku pozycji, dlatego dzięks za link :o)

zdar
kant.or

16. Data: 2010-07-17 14:22:34

Od: kszeslaf hoopqa <p...@c...prl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 17 Jul 2010 15:12:51 +0200, tako rzecze kant.or:

> No brakowało, kilku pozycji, dlatego dzięks za link :o)
>
> zdar
> kant.or

drobiazg, to był moment - miałem w zakładkach

Pyszałkowatość, wywyższanie się nad innymi, i podobne...
Kolejny kawałek Sabatonu
Nie wiem jak nazwać ten wątek, ktoś pomoże?;)
do Pana Edward Robakksa o prawdzie
Dziewczyny się nigdy do tego nie przyznają