Femigen

1. Data: 2001-03-13 09:23:44

Temat: Femigen
Od: "bonus" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Grupowicze !!

Szukam wszelkich informacji o leku, który nazywa się FEMIGEN. Z tego co
wiem, zawiera od 0.05 do 0.1 mg mestranolu. Może zatem mieć obecnie jeszcze
inne nazwy handlowe. Chodzi mi o opis działania, skutki uboczne,
zastosowanie, itp. Ta informacja nie jest dla mnie, nie znam się na tym
zupełnie, mogłem coś przekręcić. Jednak za wszelkie odpowiedzi będę
wdzięczny. szukałem w internetowych bazach leków, ale nic nie ma
konkretnego.

Bonus

2. Data: 2001-03-13 19:53:23

Temat: Re: Femigen
Od: "Dariusz Dobosz" <D...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Femigen - lub ewentualnie "Gestranol" jest lekiem gestagennym bez cech
androgennych
nieznacznie działający przeciwestrogennie.

wskazania - hormonalna antykoncepcja, bolesne miesiączkowanie,
zaburzenia cyklu miesiączkowego, endometrioza.

przeciwwskazania, działania niepożądane, interreakcje
- generalnie odsyłam do przeciwwskazań innych leków z tej grupy

A tak w ogóle to polecam wizytę u ginegologa.

lek. med. Dariusz Dobosz

Nowa strona o ziołach - Farmakognozja Online
makijaż dla starszej pani
Szukam informacji o leku
blizny leczenie
Wlosy a fazy ksiezyca?