Fenomen odzyskiwanej pamieci

1. Data: 2010-03-15 10:59:09

Temat: Fenomen odzyskiwanej pamieci
Od: !he(R)sk! <wc15€bigbrednie@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wolnym czasie proponuje poczytac:

www.tomaszwitkowski.pl/attachments/File/Niebezpieczn
e_terapie.pdf

wyjasniajace nagly wysyp informacji o molestowaniu przez ksiezy.

--

HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie!
Stan dróg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

2. Data: 2010-03-15 13:41:43

Temat: Re: Fenomen odzyskiwanej pamieci
Od: Kod <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

!heÂŽsk! napisał(a):
> W wolnym czasie proponuje poczytac:
>
> www.tomaszwitkowski.pl/attachments/File/Niebezpieczn
e_terapie.pdf

> wyjasniajace nagly wysyp informacji o molestowaniu przez ksiezy.
>

> --
>
> HeSk
>
> "Nieprawdą jest, jakoby Internet był ziemią niczyją
> i terytorium darmowego opluwania innych."
> * My personal opinions are just mine.(Art. 54 Konstytucji RP)
>
> Wlacz swiatla, wylacz myslenie!
> Stan dróg poprawi sie sam !
> http://bezswiatel.4.pl/

Nie czytałem tego, ale cała historia kk to jedna wielka orgia, więc
mnie się wydaje, że to nie
żaden wysyp, tylko mamy w obecnym świecie, szybko docierającą
informację.

3. Data: 2010-03-15 21:18:13

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kod" <5...@m...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

!heÂŽsk! napisał(a):
> [...]

mnie się wydaje, że to nie
żaden wysyp, tylko mamy w obecnym świecie, szybko docierającą

========

Jak Sołżenicyn zostałwydany na Zachodzie i się nim tam zaczytywano,
pokazywano wywiad z rosyjską dójką, która powiedziała:
"nie czytałam, ale potępiam"

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

4. Data: 2010-03-15 21:25:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Mar 2010 11:59:09 +0100, !he?sk! napisał(a):

> W wolnym czasie proponuje poczytac:
>
> www.tomaszwitkowski.pl/attachments/File/Niebezpieczn
e_terapie.pdf

> wyjasniajace nagly wysyp informacji o molestowaniu przez ksiezy.

Ależ oczywiście, że tak jest, jak traktuje artykuł.
Podobny, a najbliższy przykład wykorzystywania aury "pokrzywdzonej" do
niecnych celów - kobiety w Zielonej Górze, które "podłączyły się" pod serię
gwałtów jako "ofiary", bo wiedziały, że tym kogoś najskuteczniej i bez
wysiłku "załatwią". I tak dalej, przykłady można mnożyć. Bycie "zgwałconą"
się opłaca społecznie po prostu. Także szantaż meżczyzny-szefa przez byłe
pracownice (znane głośne sprawy) niejednokrotnie oparty na wyssanym z palca
molestowaniu to wynik mechanizmów moralno-etycznych opisanych w artykule -
taki delikwent nie moze zrobić NIC, aby się obronić, gruntu nie ma startu
ani siły przebicia jako domniemany i opinią społeczną przesądzony, choć
nawet nie osądzony, "oprawca" "ofiary", jeszcze zanim ktokolwiek przystąpi
do wyjaśniania czegokolwiek. Niejednokrotnie woli ulec szantażystce i
spełni(a)ć po cichu jej warunki, niż narażać karierę i swój los na znacznie
mocniejsze nadszarpnięcie wobec opinii publicznej, która nawet jeśli widac
jak wół, że kobieta kłamie/kręci, to woli założyć, ze widocznie coś było na
rzeczy, skoro się poskarżyła.
:-(
--

Ikselka.

5. Data: 2010-03-15 21:29:15

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jak wół, że kobieta kłamie/kręci, to woli założyć, ze widocznie coś było

Tu niestety działają mechanizmy podobne jak w hipnozie: najpierw uważano, że
zahipnotyzowany zrobi dokładnie wszystko i powie całą prawdę (i takie rzeczy
obserwowano), a potem zauważono, że przynajmniej równie często zmyśla- żeby
np zrobić przyjemność hipnotyzerowi (albo bezbłędnie odczuwa nawet
nieświadome sugestie hipnotyzera).
Naprawdę trudno odróżnć zirano od plew. Jednak- w wielu wypadkach to możliwe
(podobne rzeczy są też podczas sesji ribertingowych)

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

6. Data: 2010-03-15 21:31:22

Od: Kod <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

========

> Jak So??enicyn zosta?wydany na Zachodzie i si? nim tam zaczytywano,
> pokazywano wywiad z rosyjsk? d?jk?, kt?ra powiedzia?a:
> "nie czyta?am, ale pot?piam"
>
> --
>
> serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron

Przecież nie trzeba czytać, aby wiedzieć, co jest odpowiedzą na
pytanie....nagle im się seksu nie zachciało....od zawsze mieli
kochanki, orgie itd.

7. Data: 2010-03-15 21:41:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Mar 2010 06:41:43 -0700 (PDT), Kod napisał(a):

> Nie czytałem tego, ale cała historia kk to jedna wielka orgia, więc
> mnie się wydaje, że to nie
> żaden wysyp, tylko mamy w obecnym świecie, szybko docierającą
> informację.

Informacja nie jest tożsama z prawdą. Informacja może być true lub false.
--

Ikselka.

8. Data: 2010-03-15 21:50:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Mar 2010 22:18:13 +0100, Chiron napisał(a):

> Jak Sołżenicyn zostałwydany na Zachodzie i się nim tam zaczytywano,
> pokazywano wywiad z rosyjską dójką, która powiedziała:
> "nie czytałam, ale potępiam"

:-D
--

Ikselka.

9. Data: 2010-03-15 21:52:05

Od: Kod <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL napisał(a):
> Dnia Mon, 15 Mar 2010 06:41:43 -0700 (PDT), Kod napisaďż˝(a):

> Informacja nie jest to�sama z prawd�. Informacja mo�e by� true lub false.
> --
>
> Ikselka.

Fałszywe to jest zaprzeczanie własnej seksualności, którą i tak
następnie się realizuje....słyszałaś, że Watykan znosi celibat przez
ostatnie skandale?

10. Data: 2010-03-15 22:09:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Mar 2010 14:52:05 -0700 (PDT), Kod napisał(a):

> Fałszywe to jest zaprzeczanie własnej seksualności, którą i tak
> następnie się realizuje....słyszałaś, że Watykan znosi celibat przez
> ostatnie skandale?

Może i znosi - mnie to ani ziębi, ani grzeje.

Natomiast jeśli to sprawi, że znikną skandale, to mi kaktus na dloni
wyrośnie.
--

Ikselka.

AGNI PARTHENE