Firma BLOMBERG - co to jest?

1. Data: 2006-12-12 09:33:46

Temat: Firma BLOMBERG - co to jest?
Od: "Raff" <a...@n...gdynia.multicon.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Szukam zmywarki 60cm, w cenie do ok. 2500 (może wiecie, co warto kupić w tej
cenie?), znalazłem m in. firmę Blomberg. ZMywareczka niczego sobie, ale nie znam
w ogóle tego producenta. Wie ktos może, co to jest? Czy to jest warte świeczki w
ogóle?
Pozdrawiam
Raff

2. Data: 2006-12-12 13:11:39

Temat: Re: Firma BLOMBERG - co to jest?
Od: "Snow" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Raff" <a...@n...gdynia.multicon.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nie znam
> w ogóle tego producenta. Wie ktos może, co to jest? Czy to jest warte
Witam
ja ostatnie 8 lat uzywalem pralki tej firmy. Kupiłem uzywana chyba z
wystawki z Niemiec. Chodzila bez zarzutu i wywalilem ja bo za duza byla i
juz troche zniszczona.
pozdr Snow

3. Data: 2006-12-12 18:57:41

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Raff" napisał:
> [...]
nie znam
> w ogóle tego producenta. Wie ktos może, co to jest? Czy to jest warte

BLOMBERG został kupiony przez tureckie BEKO. Byłem na szkoleniu dla
serwisantów Beko i Blomberga. Beko to jakby sprzęt popularny a Blomberg to
półka wyższa.

BTW
Smeg to jest firma!

P.

4. Data: 2006-12-15 14:27:11

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Na licencji Blomberga były produkowane od lat 70-tych polskie pralki automatyczne, te
małe mini.
JaC

> Beko to jakby sprzęt popularny a Blomberg to półka wyższa.

It has removed 2815 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

prowadnice w piekarniku
Ile za połozenie paneli MDF na poddaszu?
Nowa kuchenka - co wybrac ?
Lodówki wg szerokosci...
ekipa remontowo / wykonczeniowa