Fizyka Kwantowa i Świadomość

11. Data: 2013-03-25 21:16:12

Temat: Re: Fizyka Kwantowa i Swiadomosc
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Mar, 21:39, "zdumiony" <z...@j...pl> wrote:
> U ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa w wiadomo
cinews:68c2f820-e0c1-49ff-9ef3-e7787f79b325@n2g2000y
qg.googlegroups.com...

> Wyjecha e na wysp a w Polsce wybory. To znaczy e potencjalnie s
> prezydentami, dop ki nie dowiesz si kt ry?

Nie idioto mózg działa nie przez wole tylko z automatu i jak skoczysz
z bloku to ryja rozbijesz. Odziel wolę czyli co chcesz zobaczyć od
obrazu które po prostu daje mózg. Np stanie na głowie deformuje pole
widzenia i masz badania gdzie pokazywano w krzywym zwieciadle
najsławniejsze obrazy, z powodu stania na głowie skrzywione obrazy
były interpretowane jako normalne, bo mózg ma trudności ze szczegółami
jak stoisz na głowie, więc jaki by był świat gdyby wszyscy chodzili na
głowie?

12. Data: 2013-03-26 10:44:29

Od: Druch <d...@...hostingasp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 25 marca 2013 22:16:12 UTC+1 użytkownik glob napisał:

> Nie idioto

Stop z chamstem i buractwem na grupie!
Nie wyzywamy drugiego tylko dlatego że mamy inne zdanie.
Starajmy się dyskutować merytorycznie.

Druch

13. Data: 2013-03-26 11:02:17

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Mar, 11:44, Druch <d...@...hostingasp.pl> wrote:

> Stop z chamstem i buractwem na grupie!
> Nie wyzywamy drugiego tylko dlatego że mamy inne zdanie.
> Starajmy się dyskutować merytorycznie.
>
> Druch

To idioty zomowcu już idiotą nie można nazwać, no debilstwo śmierdzące
wiecznego zakłamywania jeszcze chce- on nie świniopas, świniopasek,
arystokrata świnek. Zamast chlewa - chlewiczek, chlewunio,
chlewusio ,z nawozu nawozio, przysmaczko , czekolasia
.Kretyn, kretunio, mądrunio, kreatywniunio,.... bo jebane chamstwo
tarza się w chlewie i arystokracje parobasy udają , ,wytaplane w
gównie zoofile, gdzie świnie można pomylić z buractwem zasmarowanym
syfem śmierdzącym. Jak nie rozumiesz głupku tematu to spierdalaj , a
nie mi tu swój ryj będziesz z chlewa wciskał, bo ja nie odbyt świni.

14. Data: 2013-03-26 11:09:49

Od: Druch <d...@...hostingasp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 26 marca 2013 12:02:17 UTC+1 użytkownik outside napisał:

Stop z chamstwem, buractwem i szambem umysłowym.
Starajmy sie dyskutować a nie buraczyć na grupie.

Druch

15. Data: 2013-03-26 17:24:58

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Mar, 12:09, Druch <d...@...hostingasp.pl> wrote:
> W dniu wtorek, 26 marca 2013 12:02:17 UTC+1 użytkownik outside napisał:
>
> Stop z chamstwem, buractwem i szambem umysłowym.
> Starajmy sie dyskutować a nie buraczyć na grupie.
>
> Druch

To spierdalaj do chlewa to chama nie będzie

16. Data: 2013-03-26 23:45:18

Od: Druch <d...@...hostingasp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 26 marca 2013 18:24:58 UTC+1 użytkownik outside napisał:

> To spierdalaj do chlewa to chama nie będzie

Stop z buractwem a grupie!

Druch

17. Data: 2013-03-27 00:48:14

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Mar, 00:45, Druch <d...@...hostingasp.pl> wrote:

> Stop z buractwem a grupie!
>
> Druch

Czy ty kiedyś zrozumiesz buraku że jesteś tak aspołeczny że wszystkim
przypisujesz swoje cechy i zaburaczyłeś grupy chamstwem i nienawiścią
TY a nie inni. Nasrałeś Ty nie inni, Jezu to jest jeszcze skrajniejsza
niedojrzałość niż u 6-latków co zganiają winę na innych. Bijesz
rekordy patologii?

Wolność
A teraz dwa słowa o etyce, czyli o moralności:...
kobieta, mezczyzna...
Czy wierzycie w Boga czy w kościół?
Czy was nie przeraża?