Flaki wołowe adieu

1. Data: 2001-02-24 08:03:49

Temat: Flaki wołowe adieu
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W nocy RMF podał, że od 1.04 wszystkie zakłady mięsne (w sensie -
rzeźnie) będą miały obowiązek spalać "niebezpieczne" mózgi, kegosłupy i
żołądki wołowe.
Niestety nie pamiętam, który z naszych geniuszy to wymyślił, ale to
chyba nie ma większego znaczenia :(
Cholera mnie targa jeszcze do teraz...

sadyl

1. Data: 2001-02-24 11:17:16

Temat: Re: Flaki wołowe adieu
Od: "Aleksander Kłosiewicz" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadyl" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> żołądki wołowe.
> Niestety nie pamiętam, który z naszych geniuszy to wymyślił, ale to

miejmy nadzieję, że powstanie podziemie wołowe, coś jak za czasów prohibicji
w USA
pozdr.Alex
s...@i...pl

1. Data: 2001-02-24 13:11:19

Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

hiehie
al capone bedzie miechem teraz handlowal:))))

--
pozdry Monika

1. Data: 2001-02-25 05:45:12

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

sadyl <s...@p...onet.pl> wrote:

> W nocy RMF poda", że od 1.04 wszystkie zak"ady mięsne (w sensie -
> rzeźnie) będą mia"y obowiązek spalać "niebezpieczne" mózgi, kegos"upy i
> żo"ądki wo"owe.
> Niestety nie pamiętam, który z naszych geniuszy to wymyśli", ale to
> chyba nie ma większego znaczenia :(
> Cholera mnie targa jeszcze do teraz...
>
> sadyl

Kregoslupy? tzn. zapewne tez ogony! Koniec z zupa ogonowa?

Wladyslaw

1. Data: 2001-02-25 20:00:43

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los wrote:

> Kregoslupy? tzn. zapewne tez ogony! Koniec z zupa ogonowa?

<BOLD> 1984 </już nie musi byc bold>
no more comments

sadyl

1. Data: 2001-02-25 20:03:36

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

To trzeba zrobić zapasy na ciężkie czasy :)
A poza tym jak znam życie - będzie eksport od naszego nowego wielkiego
brata - spiskowo IMHO sprawcy afery z BSE

--
ostry

1. Data: 2001-02-26 20:24:53

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ostry <o...@e...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:97blhd$on1$...@f...man.torun.pl...
> To trzeba zrobić zapasy na ciężkie czasy :)
> A poza tym jak znam życie - będzie eksport od naszego nowego wielkiego
> brata - spiskowo IMHO sprawcy afery z BSE
Jak dobrze mieć rodzinę na wsi [nawet daleką], taką co ma krówki!!!
Dzięki ci ostry za to, że otworzyłeś mi oczy. Zapomniałem o tej
możliwości, szkoda tylko, że moja zamrażarka wylądowała w efekcie u nich
[po stanie wojennym albo po kartkach]. Chociaż może to i dobrze? Znowu się
przyda.
pozdr. Jerzy
PS
Przyjmuję zapisy na flaki i ogony!!!

1. Data: 2001-02-28 10:48:08

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aleksander Kłosiewicz" wrote:

> miejmy nadzieję, że powstanie podziemie wołowe, coś jak za czasów prohibicji
> w USA

Wczoraj nawiązałem kontakt z dealerem (jeszcze niedawno był zwyczajnym
rzeźnikiem i nadal nim jest - zapewne jako przykrywka :)
Gostek odczekał, kiedy wyjdą ze sklepu inni klienci po czym prawie
konspiracyjnie szepnął mi, że na piątek może mi załatwić flaki (tzn.
surowy kałdun)
Jest nieźle :))

sadyl

1. Data: 2001-02-28 19:38:10

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

sadyl <s...@p...onet.pl> wrote:

> Wczoraj nawiąza"em kontakt z dealerem (jeszcze niedawno by" zwyczajnym
> rzeźnikiem i nadal nim jest - zapewne jako przykrywka :)
> Gostek odczeka", kiedy wyjdą ze sklepu inni klienci po czym prawie
> konspiracyjnie szepną" mi, że na piątek może mi za"atwić flaki (tzn.
> surowy ka"dun)
> Jest nieźle :))

Przypominaja sie czasy ancient regimu. Moja mlodosc. Mieso spod lady.
Lza sie w oku kreci. Moze i wodeczka bedzie na kartki.

Wladyslaw

1. Data: 2001-02-28 21:32:26

Temat: Odp: Flaki wołowe adieu
Od: "Tadeusz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wódeczka na kartki i po 13:00. Adres dilera na grupe.

--
Uszanowanie Tadeusz
t...@w...pl

Użytkownik Wladyslaw Los <w...@t...com.pl> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:1epk3mo.151p3cp1dqs4n7N%w...@t...com.pl...
> Przypominaja sie czasy ancient regimu. Moja mlodosc. Mieso spod lady.
> Lza sie w oku kreci. Moze i wodeczka bedzie na kartki.
>
> Wladyslaw

tapioka
Re: potrawy jak przetłumaczyc??
Re: kaczka nie przetlumaczona