Fluid.

1. Data: 2003-07-03 09:28:39

Temat: Fluid.
Od: "Marta " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!!
Dziewczyny czy znacie moze fluid, ktory by sprawil ze moje bordowe plamy od
krostek staly sie mniej widoczne???
Mam mieszana cere i nie chcialabym sie swiecil po nalozeniu tego specyfiku.
Z gory bardzo dziekuje za odpowiedzi.
Pozdrawiam.

1. Data: 2003-07-03 09:30:25

Temat: Re: Fluid.
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-07-03 11:28:39 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Marta* skreślił te oto słowa:

> Witam!!!!
> Dziewczyny czy znacie moze fluid, ktory by sprawil ze moje bordowe plamy od
> krostek staly sie mniej widoczne???

Zielony korektor - np Art deco.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

1. Data: 2003-07-03 09:36:52

Od: "Marta " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zielony korektor - np Art deco.

Dzieki.
Mam w domu zielony korektor ale jakos nie widze by moje palmy byly mniej
widoczne. Moze nie potrafie go dobrze nalozyc.
A jaki fluid mozesz mi polecic???

1. Data: 2003-07-03 09:44:49

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-07-03 11:36:52 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Marta* skreślił te oto słowa:

> A jaki fluid mozesz mi polecic???

A to zalezy ile chcesz pieniazkow wydac na fluid.

1. Data: 2003-07-03 09:49:47

Od: "Marta " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A to zalezy ile chcesz pieniazkow wydac na fluid.

Wiesz tak do 50zl.
A jak mniej to jeszcze lepiej.
Moga byc te z wyzeszj i nizszej polki.

1. Data: 2003-07-03 09:51:24

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta " <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
.
> A jaki fluid mozesz mi polecic???

Mocno kryjącym podkładem jest Unifiance z La Roche Possay. Przeznaczony jest
do cery trądzikowej (nie podrażnia i nie zatyka porów). Jest bardzo gęsty,
wydajny, ale wymaga umiejętnego nakładania.
Zielony korektor można stosować na podkład jeśli zaczerwienienia są bardzo
widoczne - nakłada się na niego potem jeszcze jedną warstwę podkładu
punktowo, wklepując go a nie rozsmarowywując.
DominikaNM

1. Data: 2003-07-03 09:53:44

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-07-03 11:49:47 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Marta* skreślił te oto słowa:

> Wiesz tak do 50zl.
> A jak mniej to jeszcze lepiej.

No to takich nie znam, ale dziewczyny pewnie cos polecą.
Moze osławiona Mariza spełnia Twoje oczekiwania??

> Moga byc te z wyzeszj i nizszej polki.

Z wyzszej, taki, ktory naprawde dobrze kryje i jest trwały to Helena
Rubinstein "Spectacular", ale to juz wydatek rzedu 180 zł.
Tansz, za 100 zł Clinique, ktory poprzednio uzywałam, jednak wymagał uzycia
korektora wiec go nie polece w tym przypadku.

1. Data: 2003-07-03 10:04:45

Od: "Marta " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> widoczne - nakłada się na niego potem jeszcze jedną warstwę podkładu
> punktowo, wklepując go a nie rozsmarowywując.

Ja od dluzszego czasu wklepuje gabeczka fluid wtedy niedoskonalosci sa mniej
widoczne.
A jaka jest cena tego fluidu???

1. Data: 2003-07-03 10:06:07

Od: "Marta " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Tansz, za 100 zł Clinique, ktory poprzednio uzywałam, jednak wymagał uzycia
> korektora wiec go nie polece w tym przypadku.
Ojjj te sa naprawde z wysokiej polki.
Moze kiedy bede mogla sobie pozwolic na taki "maly" wydatek.

1. Data: 2003-07-03 10:10:11

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja od dluzszego czasu wklepuje gabeczka fluid wtedy niedoskonalosci sa
mniej
> widoczne.
> A jaka jest cena tego fluidu???

Ok 70zł, ale czasem są promocje i wtedy można go kupić wraz z korektorem.
DominikaNM

Lysanel Active SVR
[Gdańsk] Yves Rocher - gdzie sklepy?
cztery pory roku - oceniam
Prosze o pomoc - ?lubny k?opot z dobr? fryzur? i makija?em
włosy przetłuszczające się- co robić?