Folia antywlamaniowa

1. Data: 2002-03-08 20:35:00

Temat: Folia antywlamaniowa
Od: "** Robert K.**" <r...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Mieszkam na I pietrze.
I zastanawiam sie nad zalozeniem folii antywlamaniowej na oknach od strony
balkonu.

Wiem, ze lepiej bylo zamowic od razu okna z folia antywlamaniowa, ktora
wowczas znajduje sie miedzy szybami a do tego specjalne okucia - no coz
przepadlo.

Pytania:
1.Czy wiec jest sens wydawac niemale pieniadze na folie do okien, ktore
nie maja okuc antylamaniowych?
2.Czy podczas mycia okien latwo te folie porysowac?
--
By
**Robert K**.

1. Data: 2002-03-09 09:52:32

Temat: Re: Folia antywlamaniowa
Od: "Xena d. Bazyl" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ** Robert K.** <r...@w...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a6b7di$m8h$...@n...onet.pl...
> [...]
> przepadlo.
>
> Pytania:
> 1.Czy wiec jest sens wydawac niemale pieniadze na folie do okien,

Co do folii się nie wypowiem, bo nie wiem, ale zaitrygowała mnie jedna
rzecz - wstawiłam do normalnego okna szyby antywłamaniowe z folią
własnie pomiędzy szybami i nie zakładałam żadnych dodatkowych okuć. Czy
wobec powyższego jest to o kant d... roztrzaść???

--
Pozdrówka
Tatiana

1. Data: 2002-03-11 13:08:46

Od: "infoland" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

Niedawno odebralem mieszkanie na wysokim parterze
i mocno sie zastanawialem nad zalozeniem folii
antywlamaniowej. Na moje 5.5 m2 okien wyszloby
ok. 800zl za sredniej jakosci folie. Podyskutowalem
ze znajomymi specami od zabezpieczen (m.in. z NBP)
i odpuscilem. Pokazali mi co zlodziej robi z taka folia.
Prosili zebym nie rozpowszechnial szczegolow, wiec
tylko Ci powiem ze i na folie sa proste sposoby.
Zdecydowalem sie na razie zalozyc zabezpieczenie
podklamkowe (coby z zewnatrz lomem nie podwazyli
bolcow w okuciach). Wyglada i dziala bez zarzutu
(cena <4zl szt.). Folii juz nie zaloze. Lepiej zalozyc
alarm z czujka bicia szyby.
Pozdrawiam.

I.

1. Data: 2002-03-11 16:18:45

Od: "Stefania" <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Każde dodatkowe zabezpieczenie jest utrudnieniem dla złodzieja , a 100%
zabezpieczeń niestety mie ma.

Stefania

1. Data: 2002-03-13 07:50:02

Od: "Stefan Siudalski" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie maja okuc antylamaniowych?
> 2.Czy podczas mycia okien latwo te folie porysowac?

Polecam lekturę http://siudalski.republika.pl oraz
http://bezpieczny.dom.pl/
A tak w skrócie to:
- każde zabezpieczenie eliminuję pewną grupę przestępców,
- okna ofoliowane nie uzyskają większej klasy bezpieczeństwa niż P2,
- jeśli wybierzesz folię lustrzaną to zyskujesz - nie zajrzą ci do środka,
otwarcie lub wybicie okna będzie widoczne przynajmniej z odległości
kilometra,
- zabezpieczenia dobiera się do zagrożenia - patrz podane strony
SJS

Architekci!!!
ogrzewanie kominkiem
Ups... przepraszam za ten poprzedni pustopost. Chcialem zapytac o drzwi metalowe.
<None>
Jak usunac stara farbe...