Folia przezroczysta

1. Data: 2006-03-16 21:28:00

Temat: Folia przezroczysta
Od: "GomiTell" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję informacji na temat bardzo grubej (ok. 7mm)
i idealnie przezroczystej folii. Najczęściej używana jest
do odzielania magazynów w hipermarketach
od przestrzeni do zakupów - takie pasy zwisające
z sufitu szerekości ok 60cm.

Czy wiecie może - jaki to jest materiał?
Jest dosyć giętki, ale bardzo cięzki i przezroczysty.
Przesyłam przykładowe zdjęcie wykorzystania
takich pasów w przestrzeni trochę innej niż hipermarket (na nich
naklejony napis
mediateka)

http://www.mediateka.biblioteka.wroc.pl/photo_resize
r.php?src=http://www.eactive.pl/~zeus/mediateka/file
s/photos/zasl.jpg&dir=/home/zeus/public_html/mediate
ka/files/photos/&tw=501&th=501

Dziękuję za wszelką pomoc. Myślę, że to jest odpowiednia grupa do
zadania
tego pytania.

2. Data: 2006-03-16 22:04:45

Temat: Re: Folia przezroczysta
Od: n...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

wpisz do googli haslo " kurtyny" i po problemie.

3. Data: 2006-03-17 13:34:20

Od: Konrad Brywczyński <http://cerbermail.com/?EPpJiWnVOQ> szukaj wiadomości tego autora

GomiTell <g...@g...com> w wiadomości
egroups.com napisał(a):
> [...]
> od przestrzeni do zakupów - takie pasy zwisające
> z sufitu szerekości ok 60cm.
> Czy wiecie może - jaki to jest materiał?

Jakaś folia wielowarstwowa typu cast. Prawdopodobnie PE albo PE i PET.

--
Konrad J. Brywczyński Riding on a unicorn
k...@b...com Stranded in my mind

4. Data: 2006-03-18 12:57:32

Od: "_chab_" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Pytaj o miękkie PCV.

schody lastrykowe
Gładź na beton?
Ekspres ciśnienowy do kawy - nieprzyjemny zapach
wiertla do wiercenia bezudarowego
meble firmy BENEDYK