Re: ,,Foo!d"

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: ,,Foo!d"
From: XL <i...@g...pl>
Date: 27 Oct 2018 12:40:15 GMT

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Pewnie widza, ale widz i jego oczekiwania to coś na końcu kolejki.

> I tu widzę szansę dla Smarzowskiego. Nie musi być to jakieś kosztowne
> arcydzieło, wystarczy kameralny filmik o np losach żydowskiego nadzorcy
> w getcie z czasów IIWŚ. Ma gwarancję rozgłosu i (nie)sławy że Kler przy
> tym to nic nie znaczący pikuś.

> Podobno mamy wolność, jakie więc tabu?

Kto tu twierdzi, że mamy wolność? Wolność w UE? Smutny to żart.

> Do dziesiątej potęgi

> Prawdziwych chłopów już nie ma. Nawet ci małorolni zabawiają się w
> wielkich producentów, i w zdziczeniu im nie ustępują.

Nie, małorolnych jest na lekarstwo - większość małorolnych ma gospodarstwa
(ziemię) jeszcze ,,na dziadka" - a sami pracują w mieście lub mają d.g.
To żadni producenci. Kielecczyzna niby rolnictwem stoi, a ja na prawdziwej
wsi mieszkając mleka nie mam gdzie kupić - w okolicy krów może z 6,
musiałam w sąsiedniej gminie szukać. Prowadzenie gospodarstwa to dla
większości sprawa ,,sobie i rodzinie".

--
XL