Re: ,,Foo!d"

Subject: Re: ,,Foo!d"
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<5bd3093a$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
<5bd33919$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
<5bd4600f$0$504$65785112@news.neostrada.pl>
From: Kviat
Date: Sat, 27 Oct 2018 15:44:00 +0200

W dniu 2018-10-27 o 14:54, XL pisze:

> Stalinizm w urugwajskim wydaniu, no nie mogę.

Nie możesz, bo nie rozumiesz.

> Nawet mechanizm ten sam

Nie. Nie ten sam.

>- jak
> już bieda w narodzie sięga dna,

To mądrzy ludzie szukają przyczyn.

> pojawiają się lewacy ze swoim ,,my zrobimy
> wam dobrze, porzućcie tylko swoje wartości i narodową tożsamość".

Łupienie ludzi przez funkcjonariuszy watykańskich i wciskanie ludziom
ciemnoty (żeby łatwiej było ich łupić), to nie są wartości, ani tym
bardziej narodowa tożsamość. To watykańska okupacja.

> Z BIDY zawsze się rodzi tylko komuna.
> LOL

Nie zawsze. Zajrzyj do podręcznika historii. Z biedy urodził się też
faszyzm. Na biedzie żerują też fanatycy religijni.
Bogatsze państwa zwykle są mniej religijne. Nie bez powodu.

> ,,Nakaz pisania ,,bóg" z małej litery", ,,zwalniają nauczycieli, którzy"

indoktrynują religijnie.

<---->
> ,,myśleć samodzielnie".
> LOL

Żeby pozwolić ludziom myśleć samodzielnie od czegoś trzeba zacząć.

> Ty sam nie widzisz, jaki masz pie...nik w głowie, ale piszesz rzeczy, które
> innym to pokazują wręcz modelowo.

To nie ja zapisałem się do ONRu (czy tam innego ich klona...) i nie ja
biegam do świątyni i nie ja finansuje leniów pasibrzuchów w czarnych
sukienkach (a na pewno nie z własnej woli).

> Do tego ,,samodzielnego myślenia" dołóż
> jeszcze swoje marzycielskie hasełka w rodzaju ,,religie powinny zostać
> zdelegalizowane"

Potrzeba na to trochę czasu, ale rozdział państwa od religii jest
możliwy jeszcze za mojego życia. Sam kościół mocno nad tym pracuje.

> a to już będzie pelny obraz twojej bezdennej glupoty.
> Czy raczej ZAKŁAMANIA.

Ale to nie ja kłamię, że ludzie mogą chodzić po wodzie i że religia to
samodzielne myślenie.
O innych bredniach z litości nie wspomnę.

> Bo może az tak głupi to ty o nie jesteś.
> Więc chyba czegoś tu NIE ROZUMIEM... panie BEZPIECZNIK?
> :->

Oczywiście, ze nie rozumiesz.
Gdybyś się uczyła historii, to byś rozumiała i nie zapisywała się do
faszystowskich organizacji finansowanych przez ruskich i nie finansowała
watykańskiego okupanta.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr