Forever Living, Aloesowy balsam do ust:

1. Data: 2003-10-16 18:35:42

Temat: Forever Living, Aloesowy balsam do ust:
Od: "ania58" <a...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie tego szukać w drogeriach czy aptekach, czy któaś z Was wie?Pozdrawiam

1. Data: 2003-10-16 18:40:28

Temat: Re: Forever Living, Aloesowy balsam do ust:
Od: Hitomi <h...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ania58 napisał:
> Gdzie tego szukać w drogeriach czy aptekach, czy któaś z Was wie?Pozdrawiam

Z tego co wiem to są to kosmetyki sprzedawane w taki sposób jak Avon /
Oriflame. A czy można dostać gdzieś w sklepach to nie wiem, ja w żadnym
sklepie ich nie widziałam.
Pozdrawiam, Hitomi

1. Data: 2003-10-16 18:40:45

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-10-16 20:35:42 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *ania58* skreślił te oto słowa:

> Gdzie tego szukać w drogeriach czy aptekach, czy któaś z Was wie?Pozdrawiam

Bezposrednio u konsultantów ( jesli w tej sieci tez sietak nazywa to
stanowisko).

W Poznaniu widzialam w jednej aptece, na Pólwiejskiej.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2003-10-16 18:49:04

Od: "ania58" <a...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-10-16 20:47:54

Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie tego szukać w drogeriach czy aptekach, czy któaś z Was
wie?Pozdrawiam

to jest sieciowka jak avon czy oriflame, z tego co wiem, boie kiedys tym
sie zajmowalam, to niestety nie bardzo sie to sprzedawalo, ale oni maja
swoja polska strone www wiec moze tam poszukaj kontaktu z konsultatntem bo
nawet jak znajdziesz sklep to jest on otwarty tylko dla konsultantow.
ja wiem ze jest jeden w Katowicach i w Tarnowskich Gorach :) i chyba w
Dabrowie Gorniczej :)
ale kosmetyki (raczej specyfiki paramedyczne) mimo ze dosc drogie spelnialy
swoje zadania, musze powiedziec ze wiele z nich sobie chwalilam i
korzystalam z nich dpoki to bylo oplacalne, ale firma dosc powaznie
podnosila ceny w krotkim czasie wiec przestalam sie tym zajmowac a co za
tym idzie i uzywac ich. Ale moge polecic, dobre, nie tanie, nie uczulajace
:)))))) kosmetyki
pozdr

1. Data: 2003-10-17 16:47:41

Od: "ania58" <a...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> tym idzie i uzywac ich. Ale moge polecic, dobre, nie tanie, nie uczulajace

podrobki
Odzywka Sally Hansen - ktora?
przetłuszczająca się cera
color dose wyprobowalam.....:(