Formy do pieczenia ??

1. Data: 2005-03-14 12:33:10

Temat: Formy do pieczenia ??
Od: "Maciek" <m...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie mozna kupic taniej takie formy do pieczenia jak reklamuja w telewizji,
takie jak silikonowe czy cos, sa elastyczne i wogole, czy sa one takie
rewelacyjne, gdzie mozna zakupic takie formy bo te z TV to troche drogie,
jak sie fachowo nazywaja takie formy bo nawet nie wiem jak tego w google
szukac ?
Dzieki

1. Data: 2005-03-14 12:50:12

Temat: Re: Formy do pieczenia ??
Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciek napisał(a):
> [...]
> jak sie fachowo nazywaja takie formy bo nawet nie wiem jak tego w google

Formy nazywają się silikonowe, można je kupić tanio wysyłkowo w firmie
Genes (www.genes.home.pl). Poczytać możesz sobie w archiwum, ostatnio
dużo było na ten temat.
--
Ania

1. Data: 2005-03-14 13:10:04

Od: "M" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niedawno kupowałam w Genesie, wszystko OK. Polecam
Magda

1. Data: 2005-03-14 14:24:37

Od: "Rendi" <glupi_login[NOSPAM]@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A.L." <a...@n...pl> napisał w wiadomości

> Formy nazywają się silikonowe, można je kupić tanio wysyłkowo w firmie
> Genes (www.genes.home.pl). Poczytać możesz sobie w archiwum, ostatnio
> dużo było na ten temat.
> --
cen nie widze niestety... ile taka duża blacha do ciasta koszuje?

1. Data: 2005-03-15 07:23:58

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rendi napisał(a):

> cen nie widze niestety... ile taka duża blacha do ciasta koszuje?

Nie mam już cennika, no i trudno nazwać te formy blachami ;). Z tego co
pamiętam, to cena tej formy nie przekraczała 25 zł z VAT-em. Najlepiej
napisz do producenta, bez problemu i szybko wysyłają cenniki.
--
Ania

1. Data: 2005-03-15 21:08:44

Od: "anita" <b...@b...klopotu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości

> takie jak silikonowe czy cos, sa elastyczne i wogole, czy sa one takie

Sprawdz np w Carrefour, widzialam tam cos takiego.
poz
anita

1. Data: 2005-03-16 11:28:38

Od: "beata belkius" <t...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

w hurtowni
Użytkownik "Maciek" <m...@t...net> napisał w wiadomości
> [...]
> jak sie fachowo nazywaja takie formy bo nawet nie wiem jak tego w google

Ozdoby do tortów
Szynka pieczona
sałatki z sałaty lodowej
Sos musztardowy