Ozdoby do tortów

1. Data: 2005-03-14 08:46:22

Temat: Ozdoby do tortów
Od: "renpas" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam słonecznie!

Na stronie www.dekorpol.pl znalazałam piękne ozdoby do tortów. Czy ktoś z
Szanownych Grupowiczów orientuje się, czy można je gdzieś kupić w detalu?
(Najlepiej jeszcze gdzieś w świętokrzyskim)
Niestety nie odpowiedzieli mi na takie pytanie wysłane na ich kontakt.
Sama zdolnośći robienia takich ozdób cukrowych niestety nie mam, a w super
hiper i innych marketach dostępne są tylko czekoladowe posypki listki i
ewentualnie opłatkowe róże i stokrotki. Ale żabek, kaczuszek czy biedronek to
nie mają ... A takowe mnie interesują bo to na torty dla dzieci

Dziekuję
Renata
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2005-03-14 09:08:03

Temat: Re: Ozdoby do tortów
Od: "Jagna " <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

renpas <r...@w...pl> napisał(a):

> Witam słonecznie!
>
> Na stronie www.dekorpol.pl znalazałam piękne ozdoby do tortów.

Na tej stronie też podane są telefony do firmy. Wybuliłam się i bardzo miły
pan podal mi nazwy hurtownie w wawie w których oni sprzedają. Niesaty nie
miał namiaróa na detalistów, alr o tylko kwestia zadzwonienia do hurtowni. O
świętokrzyskie też zapytałam i tak na szybko nie wiedział powiedział ze
potrzebne nazwy miast o jakie mi chodzi to sprawdzi i cała filozofia
dowiedzenia się gdzie szukać..
AgaL

1. Data: 2005-03-14 09:11:34

Od: Meg <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

renpas napisał(a):
> [...]
> Szanownych Grupowiczów orientuje się, czy można je gdzieś kupić w detalu?
> (Najlepiej jeszcze gdzieś w świętokrzyskim)

u nas (lublin) można kupić takie w cukierniach i sklepikach herbaciano
- kawowych połączonych z ciastkarniami , może spróbuj u siebie poszukać :)

pozdr Magda

1. Data: 2005-03-14 09:38:25

Od: "renpas" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję Paniom za szybką i rzeczową odpowiedź :)
Teraz juz sobie poradzę
Pozdrawiam

1. Data: 2005-03-14 20:47:13

Od: tucherka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

renpas napisał(a):
> Witam słonecznie!
>
> Na stronie www.dekorpol.pl znalazałam piękne ozdoby do tortów. Czy ktoś z

o kurcze....ale super!!! powiedzcie mi jak sie robi takie "przykrycia"
na torty...bo to chyba nie sa zwykle polewy ??? to wyglada jak jakas
plachta...hm...przede mna tez jest masa uroczystosci...torty az sie
prosza zeby je tak ozdobic...moze ktos wie gdzie w krakowie dostac takie
ozdoby ?? :)

pozdrawiam....napalona na ozdabianie tortow tuch :) ;) :)

1. Data: 2005-03-15 01:47:41

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tucherka" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> uroczystosci...torty az sie prosza zeby je tak ozdobic...moze ktos
> wie gdzie w krakowie dostac takie ozdoby ?? :)

Masa marcepanowa (rozwałkowana).
Ania
--
Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ
*********************

1. Data: 2005-03-15 07:54:47

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

@nn napisał(a):

> Masa marcepanowa (rozwałkowana).

W Niemczech kupiłam sobie takiego "gotowca" - rzeczywiście, bardzo
dekoracyjny.
--
Ania

1. Data: 2005-03-15 08:29:09

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 15 Mar 2005 08:54:47 +0100, "A.L." <a...@n...pl>
wrote:

>W Niemczech kupiłam sobie takiego "gotowca" - rzeczywiście, bardzo
>dekoracyjny.

ja mam takie dwie rolki i za licho nie wiem, jak zuzyc :PP
na wielkanoic moze zrobie Simnel cake, ktore wymaga na wierzchu
kulki marcepanowe (podobno Apostolowie...ale u mnie akurat tylu
bedzie Apostolow, ile zostanie marcepanu i jakich ich wielkich
ulepie :PPP

http://www.chippingnorton.net/Features/simnel%20cake
.htm
i tu, queen Delia ma przepis i obrazek ;)
http://www.deliaonline.com/recipes/r_0000001096.asp

Pierz, co zdaje sie odszedl od glownego tematu watku, wiec
nawracajac - a fiolki w cukrze? i platki rozy w cukrze? Kiedys
robilam i ladne bylo. jesc nikt nie chcial, ale to chyba nie
szkodzi :PP
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2005-03-15 08:50:36

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> ja mam takie dwie rolki i za licho nie wiem, jak zuzyc :PP

Zjesc!

Krycha marcepanożerna
Najpiękniejszą muzyką przed snem

1. Data: 2005-03-15 09:04:01

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisał(a):

> http://www.chippingnorton.net/Features/simnel%20cake
.htm
> i tu, queen Delia ma przepis i obrazek ;)
> http://www.deliaonline.com/recipes/r_0000001096.asp

Te torty się je czy tylko stawia dekoracyjnie w widocznym miejscu? ;)
Wyglądają (zwłaszcza ten od Delii) jak plastykowe albo z plasteliny...
Ale przepis brzmi bardzo smakowicie... Nie wiem tylko co to icing sugar
i mincemeat...
--
Ania

Szynka pieczona