Re: Fotografowanie z małżonkiem podczas...........

From: "-=[CobeR]=-" <c...@p...fm>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Fotografowanie z małżonkiem podczas...........
Date: Sat, 25 Oct 2003 16:06:47 +0200

Użytkownik "Majoreczka z dużego miasteczka" <m...@W...pl>
napisał w wiadomości news:0590.000008e2.3f994be9@newsgate.onet.pl...
> W zasadzie jestem szczęśliwą mężatką.
> Mam 27 lat. Mąż jest rok starszy. Od 3 lat mam męża, nie mamy jeszcze
dzieci.
> Mąż jest dla mnie cudowny. Zawsze liczy się z moim zdaniem, słucha mnie
mówi
> czy się zgadza, czy nie. Często wyjeżdżamy na łikędy odpocząć od dnia
> codziennego. Mam w nim partnera i przyjaciela. Dużo rozmawiamy, nawet
bardzo
> dużo.
> Współżyjemy chyba dość cżesto bo nawet 3-4 razy tygodniowo, nie mamy z tym
> problemów, jest super

przepraszam ze odbiegam od tematu ale
chciałbym sie ciebie spytac czy przed slubem miałaś obawy co do waszego
wspolnego zycia pod jednym dachem-czy nie miałaś takiego leku ze nie
bedziecie w stanie nauczyc sie razem zyc na codzien w roznych sytuacjach
począwszy od małych sprzeczek az do powaznych kłutni bo przeciez to jest
najczarniejszą stroną nawet najbardziej udany związek nie moze tego uniknąć
Prosze napisz mi co o ty sądzisz bo niedługo to ja będę musiał sie związać
na stałem :)
a jezeli chodzi o twoj problem to wydaje mi sie ze wyolbrzymiasz go
troche-poprostu faceci mają czasami takie naloty i juz -mozesz to
potraktowac jako element gry wstępnej ktore moze podsycic wasz seks :)
według mnie to fajna sprawa takie prywatne kino erotyczne! :)

--
Pozdrowionko!
from /\/\I--=[CoBeR]=--I/\/\/

. Osiągam zadowolenie i satysfakcję, ale ostatnio po